Grandland X Hybrid4.
Według wielu statystyk 80 procent przeciętnych dziennych podróży odbywa się na dystansie nie większym niż 50 kilometrów. Dla wszystkich tych, którzy mieszczą się w tych granicach ciekawą alternatywą może być nowa wersja Opla Grandland X Hybrid4. Topowy model w portfolio Opla powinien przejechać 50 kilometrów na napędzie elektrycznych (WLTP). Ogólny bilans zużycia i emisji CO2 jest korzystny: pomimo maksymalnej mocy systemu 300 KM zużycie ma być nie większe niż 2,2 litra na 100 kilometrów (WLTP), przy emisji 49 gramów CO2 na kilometr. Oczywiście wszystko to pod warunkiem naładowanej baterii.
Oprócz niskiego zużycia paliwa i opcji bezemisyjnego poruszania się, Hybrid4 to też pierwszy GrandLand X z napędem na cztery koła. Odpowiedzialny za to jest dwuelementowy napęd elektryczny. Z przodu znajduje się duet 1,6-litrowego, benzynowego, turbodoładowanego silnika o mocy 200 KM i jednostki elektrycznej. Drugi silnik elektryczny zabudowany jest przy tylnej osi. Łączna moc silników elektrycznych to 80 kW (109 KM).
Grandland X Hybrid4 – dwa silniki elektryczne (łączna moc 109 KM) plus benzynowy (200 KM).