Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition

Za przesadnie długą nazwą Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition ukrywa się nowy, topowy SUV napędzany doładowanym silnikiem V8 o mocy 550 KM.

Publikacja: 11.02.2019 10:13

Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition

Foto: moto.rp.pl

Nazwa tego modelu jest tak długa, że w górnej linijce zabrakło miejsca na tytuł. Do tej pory Velar dostępny był wyłącznie z 4 i 6-cylindrowymi silnikami. Zakres mocy wahał się od 180 KM do 300 KM. Model SVAutobiography Dynamic Edition przenosi Velara do ligi SUVów z silnikami V8.

""

Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Model napędzany jest pięciolitrowym silnikiem V8, który dodatkowo wyposażony jest w kompresor. Moc 550 KM i 680 Nm maksymalnego momentu obrotowego. 8 biegowa, automatyczna skrzynia ZF otrzymała bardziej dynamiczną charakterystykę, a napęd na cztery koło został tak zestrojony, że potrafi 100 procent momentu przenieść na tylną oś. To wszystko pozwala 2,2 tonowemu Velarovi przyspieszyć do setki w czasie 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 274 km/h. Z powodu sportowych osiągów powiększono też siłę układu hamulcowego (większe tarcze z przodu i tyłu).

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Velar SVAutobiography Dynamic Edition wyposażony jest w adaptacyjne, pneumatyczne zawieszeni, aktywny dyferencjał i bardziej sztywne stabilizatory. Seryjnie montowane są 21 calowe felgi, w opcji możemy wybrać 22 cale. Najmocniejszy model rozpoznamy, pomijając dźwięk silnika głównie po potężnych rurach wydechowych. Z przodu i z tyłu zderzaki mają bardziej ostrzejszy wygląd, zmienił się również wygląd wlotu powietrza. Cena modelu na rynku niemieckim od 109 000 euro. Topowy model ma znaleźć się w ofercie póki co przez najbliższy rok czasu.

ZOBACZ TAKŻE: Kłopoty finansowe JLR. Range Rover SV Coupe nie powstanie

Nazwa tego modelu jest tak długa, że w górnej linijce zabrakło miejsca na tytuł. Do tej pory Velar dostępny był wyłącznie z 4 i 6-cylindrowymi silnikami. Zakres mocy wahał się od 180 KM do 300 KM. Model SVAutobiography Dynamic Edition przenosi Velara do ligi SUVów z silnikami V8.

Model napędzany jest pięciolitrowym silnikiem V8, który dodatkowo wyposażony jest w kompresor. Moc 550 KM i 680 Nm maksymalnego momentu obrotowego. 8 biegowa, automatyczna skrzynia ZF otrzymała bardziej dynamiczną charakterystykę, a napęd na cztery koło został tak zestrojony, że potrafi 100 procent momentu przenieść na tylną oś. To wszystko pozwala 2,2 tonowemu Velarovi przyspieszyć do setki w czasie 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 274 km/h. Z powodu sportowych osiągów powiększono też siłę układu hamulcowego (większe tarcze z przodu i tyłu).

Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Naszpikowane technologiami Volkswageny na wyciągnięcie ręki w niezwykłym finansowaniu
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy
Materiał Promocyjny
Jakie są główne zalety systemów do zarządzania zasobami ludzkimi?
Parking
Lexus RX 450h: Suma dobrych cech
Parking
Chińska droga do taniej elektromobilności