Na wieczór premiery zjechali się wszyscy ważni w i dla Porsche. Był szef Oliver Blume, wszyscy ludzie odpowiedzialni za model 911 – od stylisty Michaela Mauera aż po Thomasa Krickelberga, który odpowiada za cały projekt kultowego modelu. Był też Mark Webber, który umiejętnie przejął rolę ambasadora, po tym jak Walter Röhrl coraz rzadziej pojawia się na imprezach tej marki. Porsche 911 fascynuje od 55 lat (od 1963 roku). To ósma generacja tego modelu z fabrycznym oznaczeniem 992.
Oliver Blume – szef marki Porsche
Mark Webber – ambasador Porsche
Jak to zwykle w przypadku kolejnej generacji 911 bywa nowa technicznie bazuje na poprzedniej. Tu nie chodzi o rewolucję, tylko ewolucję pomysłu na sportowy samochód, który chyba nigdy się nie zestarzeje. 992 jest nieco dłuższa i sporo szersza (4,5 cm szerszy rozstaw kół) od poprzedniej. Model Carrera S ma o 30 KM więcej mocy (450 KM), co pozwala na osiągnięcie pierwszej setki w czasie 3,7 sekundy, a w wersji z napędem na cztery koła trwa to 3,6 sekundy (o 0,4 s szybciej niż poprzednik). Poprawiono o 10 procent precyzję układu kierowniczego, a to w przypadku Porsche brzmi jak naostrzenie skalpelu. W 6-cylindrowym silniku udoskonalono wtrysk paliwa, zmieniono miejsce zabudowania turbosprężarki zwiększając tym samym wydajność napędu. Jest nowa dwusprzęgłową skrzynia biegów z ośmioma przełożeniami, siedmiostopniowa ręczna pozostaje w programie.