Ceny | Nissan Qashqai 2019: Dwa nowe silniki i dwusprzęgłowy automat

Nowa wersja rocznikowa Nissana Qashqaia otrzyma nowe silniki oraz po praz pierwszy dwusprzęgłową, automatyczną przekładnię.

Publikacja: 26.10.2018 10:40

Ceny | Nissan Qashqai 2019: Dwa nowe silniki i dwusprzęgłowy automat

Foto: moto.rp.pl

Nowe silniki są dwa. Mają pojemność 1,3 litra i moc 140 i 160 KM, do tego filtr cząstek stałych oraz dłuższe niż w dotychczas stosowanych wersjach terminy przeglądów okresowych. Zastępują one jednostki o pojemności 1,2 litra i 1,6 l. Nowe silniki to owoc technologicznego aliansu Renault-Nissan z Daimlerem. Słabsza jednostka (140 KM) współpracuje z sześciobiegową manualną przekładnią, mocniejszą (160 KM) można po raz pierwszy zestawić z dwusprzęgłową, automatyczną siedmiostopniową skrzynią DCT. Nasze wrażenia z pierwszych jazd znajdziesz TUTAJ.

""

Nowa wersja rocznikowa Qashqaia otrzyma m.in. nowe jednostki napędowe.

moto.rp.pl

Ponad to Nissan Qashqai otrzyma zmodyfikowany system multimedialny, który pozwala m.in. na pobieranie map i aktualizacji oprogramowania drogą bezprzewodową. Ceny Qashqaia rozpoczynają się od 84 490 zł za model z silnikiem o mocy 140 KM. Wersja z mocniejszą, 160 konną jednostką kosztuje co najmniej 91 690 zł. Najtańszy Nissan Qashqai z automatyczną skrzynią DTC to wydatek minimum 100 900 zł.

Ceny Nissana Qashqaia 2019:
Visia
– DIG-T 140: od 84 490 złotych
– DIG-T 160: od 91 690 złotych
– DIG-T 160 DCT: od 100 090 złotych

Acenta
– DIG-T 140: od 94 390 złotych
– DIG-T 160: od 101 590 złotych
– DIG-T 160 DCT: od 109 990 złotych

N-Connecta
– DIG-T 140: od 104 990 złotych
– DIG-T 160: od 112 190 złotych
– DIG-T 160 DCT: od 120 590 złotych

Tekna
– DIG-T 140: od 114 190 złotych
– DIG-T 160: od 121 390 złotych
– DIG-T 160 DCT: od 129 790 złotych

Tekna+
DIG-T 140: od 125 790 złotych
– DIG-T 160: od 132 990 złotych
– DIG-T 160 DCT: od 141 390 złotych

""

Jedną z nowości jest zmodyfikowany system multimedialny.

moto.rp.pl

Ceny Qashqaia 2019 wzrosły w porównaniu do modelu 2018 średnio o 3500 złotych. Mimo to w porównaniu do konkurencji Nissan nadal prezentuje się pod względem kosztu zakupu bardzo atrakcyjnie. To jeden z tańszych modeli na rynku.

ZOBACZ TAKŻE: Nowy Nissan Leaf: Przyszłość jest teraz

Ceny konkurencji:
Ford Kuga (1,5 Ecoboost, 150 KM): od 101 380 zł
Honda CR-V
(2,0 i VTEC, 155 KM): od 101 300 zł
Kia Sportage (1,6 T-GDI, 177 KM): od 94 490 zł
Jeep Compass
(1,4 T Multiair, 140 KM): od 99 800 zł
Kia Niro
(1,6 GDI, 141 KM): od 91 990 zł
Opel Grandland (1,2 l, 130 KM): od 97 900 zł
Renault Kadjar
(1,3 Tce, 140 KM): od 78 900 zł
Seat Ateca (1,4 Eco TSI, 150 KM): od 101 400 zł
Skoda Karoq (1,5 TSI, 150 KM): od 97 000 zł
Subaru Forester
(2,0 i, 150 KM): od 109 489 zł
Suzuki SX4 S-Cross
(1,4 Boosterjet, 140 KM): od 80 900 zł
Toyota Rav4 (2,0 Valvematic, 152 KM): od 114 900 zł
Volkswagen Tiguan (1,4 TSI, 150 KM): od 101 890 zł

Nowe silniki są dwa. Mają pojemność 1,3 litra i moc 140 i 160 KM, do tego filtr cząstek stałych oraz dłuższe niż w dotychczas stosowanych wersjach terminy przeglądów okresowych. Zastępują one jednostki o pojemności 1,2 litra i 1,6 l. Nowe silniki to owoc technologicznego aliansu Renault-Nissan z Daimlerem. Słabsza jednostka (140 KM) współpracuje z sześciobiegową manualną przekładnią, mocniejszą (160 KM) można po raz pierwszy zestawić z dwusprzęgłową, automatyczną siedmiostopniową skrzynią DCT. Nasze wrażenia z pierwszych jazd znajdziesz TUTAJ.

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy