Przód Hondy upodobni się do najnowszych modeli japońskiej firmy. Sporych rozmiarów, chromowany element nad wlotem powietrza to aktualnie znak rozpoznawczy Hondy. Zmodernizowano również przednie i tylne lampy. Przednie otrzymały światła LED do jazdy dziennej, tylne są również w energooszczędnej technologii LED.

""

To wnętrze japońskiej wersji zmodernizowanej Hondy HR-V. Póki co nie ma oficjalnych zdjęć modelu, który trafi do Europy.

moto.rp.pl

We wnętrzu pojawiły się nowe, wygodniejsze fotele. Środek w nowej Hondzie HR-V ma być lepiej wytłumiony. Dodatkowo w wyższych specyfikacjach wyposażenia ma pojawić się system ANC (Active Noise Cancellation System), który nadzoruje przez dwa wbudowane mikrofony poziom głośności. W razie potrzeby, żeby zneutralizować zbyteczny hałas czy szum system generuje sygnały o niskiej częstotliwości.

ZOBACZ TAKŻE: Honda Civic Type R: Techno impreza

Tylko lekko zmodernizowano 130 konny, benzynowy silnik o pojemności 1,5 litra, który teraz ma być nieco oszczędniejszy. Honda nie podała na czym polegają udoskonalenia. Na początku 2019 roku pojawi się mocniejsza wersja tej jednostki z turbodoładowaniem. Szansa jest również na model hybrydowy, który będzie oferowany póki co na wybranych rynkach. Chociaż w oficjalnej informacji Honda tego nie podała to niemal pewne jest, że z oferty zniknie model z silnikiem diesla. Jednostka wysokoprężna również nie jest przewidziana w nowej Hondzie CR-V, która również powinna się pojawić jesienią w salonach.

""

Tak wygląda dostępna aktualnie w salonach Honda HR-V.

moto.rp.pl