Ceny | Ford Focus Vignale: Kompakt za ponad 100 tys.

Vignale to topowa wersja wyposażenia oferowana dla niemal wszystkich Fordów. Sprawdzamy, ile kosztuje nowy Focus w swojej najdroższej wersji wyposażenia.

Publikacja: 04.08.2018 08:36

Ceny | Ford Focus Vignale: Kompakt za ponad 100 tys.

Foto: moto.rp.pl

Oferta nowego Forda Focusa jest bardzo szeroka. To dwie wersje nadwozia, cztery silniki, dwie skrzynie biegów i aż osiem wersji wyposażenia. Z tych klocków klient może sobie skompletować Focusa na własne potrzeby. Bardziej sportowego, tańszego lub eleganckiego i komfortowego. Najdroższą wersją wyposażenia jest Vignale, po raz pierwszy dostępna w kompaktowym Fordzie. Przy silniku benzynowym o mocy 100 KM za podstawową wersję Trend zapłacimy 72 200 zł. Vignale z tą samą jednostką napędową kosztuje 34 900 zł więcej. Co dostajemy za tak dużą dopłatę?

""

Wnętrze Vignale wykończono materiałami o lepszej jakości. Pojawiły się takie materiały jak skóra czy drewno.

moto.rp.pl

Z zewnątrz inna stylistyka osłony chłodnicy i zderzaka, opcjonalnie dostępny wyłącznie dla Vignale metalizowany lakier Dark Mulberry, dedykowana dla tej wersji tapicerka skórzana czy ledowe oświetlenie wnętrza z elementami nastrojowymi. Na tym nie koniec. Gdyby doliczyć to co seryjnie ma Vignale, a za co w innych wersjach trzeba dopłacać, różnica ceny wypada znacznie korzystniej. Pytanie tylko czy wszystko to chcemy/potrzebujemy mieć w swoim Focusie. Seryjnie montowany jest m.in. system Head-Up Display (w Titanium plus 1750 zł), reflektory Full LED (Titanium plus 2200 zł), Ford Pass Connect (Titanium plus 1350 zł), podgrzewane fotele (Titanium plus 900 zł), elektryczna regulacja fotela kierowcy czy np. pakiet Active Park Assist. To tylko kilka wybranych pozycji montowanych w Vignale seryjnie.

""

Napis Vignale znajdziemy na przednim błotniku i klapie bagażnika

moto.rp.pl

ZOBACZ TAKŻE: Nowy Ford Focus startuje z dobrą ceną

Podstawowa cena Forda Focusa Vignale rozpoczyna się od 107 100 zł. W przypadku kombi doliczyć musimy dodatkowo 4000 zł.

1.5 EcoBoost (benz. 150 KM, man6) – 107 100 zł
1.5 EcoBoost (benz. 150 KM, aut8) – 117 050 zł
1.5 EcoBoost (benz. 182 KM, man6) – 110 600 zł

1.5 EcoBlue (diesel, 120 KM, man6) – 112 200 zł
1.5 EcoBlue (diesel, 120 KM, aut8) – 122 150 zł
2.0 EcoBlue (diesel, 150 KM, man6) – 116 400 zł
2.0 EcoBlue (diesel, 150 KM, aut8) – 126 350 zł

""

Inny wlot powietrza i zmieniony wygląd zderzaka – to najbardziej widoczne zmiany w nadwoziu Focusa Vignale.

moto.rp.pl

CENY KONKURENCJI

Skoda Octavia Laurin&Klement (benz. 180 KM) – od 109 130 zł
Skoda Octavia Laurin&Klement (diesel, 150 KM) – od 116 750 zł
Audi A3 (benz. 150 KM) – od 108 300 zł
BMW serii 1 (benz. 136 KM) – od 112 200 zł
DS DS4 (benz. 130 KM) – od 87 900 zł
Mercedes klasy A (benz. 130 KM) – od 110 300 zł
Mini 5 Door (benz.136 KM) – od 94 500 zł
Volkswagen Golf Highline (benz. 150 KM) – pd 91 550 zł

ZOBACZ TAKŻE: Za kierownicą – Nowy Ford Focus: I zostały nas tylko trzy…

Jak widać nie trudno znaleźć kompakta za cenę nieco powyżej 100 tys. złotych. Focus Vignale może więc spokojnie skusić klientów chcących kupić najdroższą Skodę w swoim życiu, myślących nad bazowym Mercedesem klasy A czy też dobrze wyposażonym Golfem.

Oferta nowego Forda Focusa jest bardzo szeroka. To dwie wersje nadwozia, cztery silniki, dwie skrzynie biegów i aż osiem wersji wyposażenia. Z tych klocków klient może sobie skompletować Focusa na własne potrzeby. Bardziej sportowego, tańszego lub eleganckiego i komfortowego. Najdroższą wersją wyposażenia jest Vignale, po raz pierwszy dostępna w kompaktowym Fordzie. Przy silniku benzynowym o mocy 100 KM za podstawową wersję Trend zapłacimy 72 200 zł. Vignale z tą samą jednostką napędową kosztuje 34 900 zł więcej. Co dostajemy za tak dużą dopłatę?

Pozostało 80% artykułu
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy
Parking
Lexus RX 450h: Suma dobrych cech
Parking
Chińska droga do taniej elektromobilności
Parking
McLaren razy dwa. Czyli co wybrać, gdyby…