Dwa silniki elektryczne Forda Mustanga Mach-e GT (po jednym przy każdej z osi) mają łączną moc 358 kW (487 KM), a systemowy moment obrotowy wynosi 813 Nm. Nowy SUV przyspiesza od zera do 97 km/h (60 mil) w 3,8 sekundy, a maksymalna prędkość jest ograniczona do 200 km/h. Według szacunków EPA (United States Environmental Protection Agency) model z napędem na wszystkie koła powinien przejechać 250 mil (około 400 km) na jednym ładowaniu akumulatora, który ma pojemność 88 kWh.
CZYTAJ TAKŻE: Ford Mustang jakiego nikt się nie spodziewał
Ford dołoży do modelu GT jeszcze wersję Performance, która ma być jeszcze bardziej dynamiczna. Przy tej samej mocy Performance otrzyma nieco większy moment obrotowy – 860 Nm. To pozwoli poprawić przyspieszenie i tak Mach-e Performance od 0 do 60 mil/h rozpędza się w 3,5 sekundy. Poprawa osiągów wpływa jednak na zasięg, który zmniejsza się do 235 mil (378 kilometrów).