Toyota C-HR zadebiutowała na rynku w 2016 roku. Crossover zaskoczył swoim wyglądem i rozpoczął nowy rozdział w stylizacji kolejnych modeli Toyoty. C-HR wywarł ogromny wpływ na cały segment crossoverów. W pierwszym roku sprzedaży w Europie kupiono 120 tysięcy egzemplarzy, co przełożyło się na 10 procent udziału w segmencie. Sukcesy Toyoty C-HR trwają do dziś, a hybrydowe wersje w odmianach z silnikami 1.8 l (122 KM) oraz 2.0 l (184 KM) posiada ponad 400 tysięcy Europejczyków.
CZYTAJ TAKŻE: Co czwarty sprzedany pickup w Polsce to Toyota Hilux
Toyota C-HR GR Sport.
Toyota C-HR Executive.
W 2021 roku gama Toyoty C-HR zostanie odświeżona przez dwie wersje wyposażeniowe. Odmiana GR Sport inspirowana modelami z linii GR oraz barwami Toyota Gazoo Racing, czyli motorsportowego działu Toyoty, ma jeszcze bardziej dynamiczny wygląd zewnętrzny i bardziej zdecydowany charakter wnętrza. Z kolei wersja Executive to wariant bardziej elegancki, który oferuje wyjątkowe kompozycje dwukolorowego nadwozia, nowe 18-calowe felgi aluminiowe, a także opcjonalną tapicerkę Leather Beige dostępną w pakiecie VIP. Cała gama Toyoty C-HR została wyposażona w najnowszą wersję układu Toyota Safety Sense, który został wzbogacony o nowe systemy bezpieczeństwa czynnego. Sprawiają one, że kompaktowy crossover Toyoty w każdym calu zapewnia tak samo wysokie poczucie bezpieczeństwa, jak wiele daje emocji za kierownicą.