Co czwarty sprzedany pickup w Polsce to Toyota Hilux

Październik przyniósł kolejne dobre wyniki Toyoty na rynku aut użytkowych. To efekt rozbudowywania gamy modelowej oraz rozwojowi sieci salonów Toyota Professional. Dzięki temu marka zyskuje coraz mocniejszą pozycję w klasie samochodów dostawczych.

Publikacja: 10.11.2020 11:29

Co czwarty sprzedany pickup w Polsce to Toyota Hilux

Foto: moto.rp.pl

W październiku polscy klienci zarejestrowali 67 Hiluxów, o 37 proc. więcej niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku. W tym czasie rejestracje pick-upów spadły o 18 proc., a udział w rynku Hiluxa wyniósł w ubiegłym miesiącu 32,5 proc. W ciągu 10 miesięcy roku model ten został zarejestrowany 575 razy, co daje mu drugie miejsce w segmencie. Jest to wynik o 24 proc. lepszy od ubiegłorocznego. Hiluxy stanowią 24,4 proc. wszystkich pick-upów zarejestrowanych do października.

CZYTAJ TAKŻE: Toyota najbardziej wartościową firmą motoryzacyjną na świecie

""

Toyota Hilux.

moto.rp.pl

Proace City i Proace City Verso to nowe modele w gamie Toyoty, dzięki którym marka zadebiutowała w segmencie kompaktowych aut dostawczych. Tegoroczne wyniki wyraźnie wskazują, że oferta Toyoty sprawdziła się na tym konkurencyjnym rynku. W październiku zarejestrowano 296 egzemplarzy kompaktowych vanów Toyoty, co daje im czwarte miejsce w segmencie i 14,1-procentowy udział. Od początku roku wyjechało na drogi 1 870 tych samochodów, co odpowiada 11,4 procentom wszystkich tego rodzaju aut zarejestrowanych w Polsce w tym okresie. Proace City Verso był w ubiegłym miesiącu liderem segmentu kombivanów. Czwartą pozycję zajął w ubiegłym miesiącu także średniej wielkości van Proace. Z salonów wyjechało 108 egzemplarzy, co stanowi 8,9 proc. wszystkich zarejestrowanych aut z segmentu. Od stycznia do października PROACE zanotował 1 368 rejestracji, a jego udział w segmencie wynosi 12,4 proc.

""

Toyota ProAce City Verso.

moto.rp.pl

– To już kolejny miesiąc bardzo dobrych wyników naszych aut dostawczych. Samochody użytkowe Toyoty zyskują coraz silniejszą pozycję w swoich segmentach. Proace i Proace City to stosunkowo nowe modele, o nowoczesnej konstrukcji, zaawansowanych technologiach i wysokich wartościach rezydualnych, które odzwierciedlają jakość i niezawodność naszych modeli. Jednocześnie samochody dostawcze Toyoty mają do zaoferowania szeroki wybór wersji, akcesoriów i rodzajów zabudowy – powiedział Tomasz Suliga, LCV Manager Toyota Motor Poland i Toyota Central Europe.

CZYTAJ TAKŻE: Test | Toyota Yaris Hybrid: Samochód kompletny

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

Toyota Hilux.

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

Toyota ProAce City Verso.

moto.rp.pl

W październiku polscy klienci zarejestrowali 67 Hiluxów, o 37 proc. więcej niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku. W tym czasie rejestracje pick-upów spadły o 18 proc., a udział w rynku Hiluxa wyniósł w ubiegłym miesiącu 32,5 proc. W ciągu 10 miesięcy roku model ten został zarejestrowany 575 razy, co daje mu drugie miejsce w segmencie. Jest to wynik o 24 proc. lepszy od ubiegłorocznego. Hiluxy stanowią 24,4 proc. wszystkich pick-upów zarejestrowanych do października.

Tu i Teraz
Porażka elektromobilności. Stellantis wraca do silników diesla i benzynowych
Tu i Teraz
Ten szef koncernu motoryzacyjnego zarabia dziennie 100 tys. euro
Tu i Teraz
Volkswagen Poznań ograniczy produkcję. Nie przedłuży umów czasowych w fabryce
Tu i Teraz
Chińczycy będą produkować w Tychach elektryka. Start już w drugim kwartale 2024
Tu i Teraz
Autostrada A4 dostanie nowy, trzeci pas. Jak wygląda postęp prac?