Panamera już dawno stała się ostoją gamy modelowej Porsche. Cztery lata po wprowadzeniu na rynek drugiej generacji model poddanno niewielkiej modernizacji. Zmiany zewnętrzne są niezwykle drobne. W przyszłości wszystkie wersje modelowe otrzymają dostępny w opcji przód w stylu Sport Design. Można go rozpoznać po listwie LED świateł postojowych i kierunkowskazów. Z tyłu zmodyfikowana Panamera różni się od swojego poprzednika ciągłym paskiem świetlnym. Zmiany zewnętrzne uzupełniają trzy nowe wzory felg 20 i 21 calowych oraz dwa nowe kolory nadwozia.
CZYTAJ TAKŻE: Porsche Cayenne GTS: Powrót do świata V8
Topowy model napędzany jest czterolitrowym silnikiem V8 biturbo, który rozwija 630 KM. Porsche Panamera Turbo S przyspiesza do 100 km/h w 3,1 sekundy w trybie Sport Plus, a prędkość maksymalna wynosi 315 km/h. W nowym modelu zoptymalizowano pneumatyczne zawieszenie, PASM (Porsche Active Suspension Management) oraz stabilizację przechyłów nadwozia. Turbo S różni się od pozostałych modeli – ma inny kształt przedniego zderzaka z większymi wlotami powietrza oraz dwuliniowy pasek świetlny LED. Przed rozpoczęciem seryjnej produkcji Panamera Turbo S zdobyła nowy rekord przejazdu pętli północnej Nürburgringu. 7:29,81. To oficjalny rekord toru w kategorii limuzyn.