Kompaktowy Megane sprzedaje się znakomicie. Szeroka gama modelowa wzbogaciła się o najnowszy model R.S. Auto, które po raz pierwszy zaprezentowano na Salonie Samochodowym we Frankfurcie we wrześniu 2017 r. właśnie wchodzi do sprzedaży.
ZOBACZ TAKŻE: Test Renault Talisman Grandtour
Francuski hot-hatch napędzany jest turbodoładowanym, 4-cylindrowym silnikiem o pojemności 1,8 litra i mocy 280 KM. Renault postarało się żeby topowa wersja Megane wypadła jak najbardziej sportowo. Układ 4CONTROL z czterema skrętnymi kołami i amortyzatorami z hydraulicznymi odbojnikami ma pozwolić na dobrą zabawę również na torze wyścigowym. Trudno nie zgodzić się z tekstem z materiału prasowego Renault. Po krótkich jazdach nowym Megane R.S. na Torze Poznań śmiało można stwierdzić, ża prowadzenie auta jest znakomite.
Tylny dyfuzor i centralny układ wydechowy to znak szczególny modelu R.S.
Plusem jest stylizacja. R.S. wygląda tak, że na pewno odróżnimy go od innych modeli z gamy Megane – duży dyfuzor, centralnie umieszczony układ wydechowy, z przodu większy zderzak i dodadkowe światła LED plus ciekawa paleta kolorów.