Ceny Forda Puma:
1.0 EcoBoost, 95 KM Trend – od 69 900 zł
1.0 EcoBoost, 125 KM Titanium – od 85 200 zł
1.0 EcoBoost, 125 KM Titanium X – od 94 050 zł
1.0 EcoBoost, 125 KM ST-Line – od 89 900 zł
1.0 EcoBoost, 125 KM ST-Line X – od 98 750 zł
1.0 EcoBoost, 155 KM Titanium – od 89 900 zł
1.0 EcoBoost, 155 KM Titanium X – od 98 750 zł
1.0 EcoBoost, 155 KM ST-Line – od 94 600 zł
1.0 EcoBoost, 155 KM ST-Line X – od 103 450 zł
1,5 EcoBlue diesel 120 KM Titanium – od 91 850 zł
1,5 EcoBlue diesel 120 KM Titanium X – od 100 700 zł
1,5 EcoBlue diesel 120 KM ST-Line – od 96 550 zł
1,5 EcoBlue diesel 120 KM ST-Line X – od 106 400 zł
Najtańszy model jest wersją przyszykowaną pod dobre otwarcie cenowe. Pomiędzy 95 konnym Trendem, a 125 konnym Titanium jest aż 15 300 zł różnicy. Sporo, ale wszyscy producenci tak robią. Za to mocniejsza, 155 konna wersja nie straszy ceną. Jest tylko 4700 złotych droższa od słabszego o 30 KM modelu.
Ceny konkurencji
Citroen C3 Aircross (1,2 l 131 KM): od 83 750 zł
Fiat 500 X (1,0 120 KM): od 73 000 zł
Ford EcoSport (1,0 125 KM): od 79 530 zł
Honda HR-V (1,5 130 KM): od 87 800 zł
Hyundai Kona (1,0 120 KM): od 72 200 zł
Jeep Renegade (1,0 120 KM): od 73 900 zł
Kia Stonic (1,0 120 KM): 65 990 zł
Mazda CX3 (2,0 121 KM): od 70 990 zł
Nissan Juke (nowy, 1,0 117 KM): od 67 900 zł
Opel Crossland X (1,2 130 KM): od 76 050 zł
Renault Captur (1,3 130 KM): od 70 900 zł
Seat Arona (1,0 115 KM): od 72 990 zł
Skoda Kamiq (1,0 115 KM): od 70 650 zł
Suzuki Vitara (1,0 111 KM): od 64 990 zł
Volkswagen T-Cross (1,0 115 KM): od 76 190 zł
Porównaliśmy cenę konkurencji najbliższą do modelu o mocy 125 KM z najniższym pakietem wyposażenia Titanium. Cena względem konkurencji jest tak skalkulowana, że nie jest ani najniższa ani najwyższa. Najmniej w tym zestawieniu trzeba zapłacić za Suzuki Vitarę, a najwięcej za Hondę HR-V. Ciekawy natomiast może okazać się wewnętrzny pojedynek pomiędzy Pumą i EcoSportem. Mocą, wielkością (EcoSport jest nieco krótszy) i ceną obydwa modele są bardzo blisko siebie. Za to Puma wydaje się być znacznie bardziej trafiona stylistycznie.
ZOBACZ TAKŻE: Test | Ford Fiesta Active: Ciesz się każdym kilometrem