W razie pogorszenia przyczepności (wywołanej pogodą lub zmianą nawierzchni) można włączyć napęd na wszystkie koła lub reduktor. W standardzie wszystkie Mitsubishi L200, bez względu na wersję i wyposażenie, otrzymują reduktor oraz blokadę tylnego mostu. Odświeżony pickup ma 20 cm minimalnego prześwitu, kąt natarcia do 29 stopni, kąt zejścia do 21 stopni, a kąt przechyłu bocznego to maksymalnie 45 stopni. Poza talentami terenowymi L200 ma także duży zapał do ciężkiej pracy. W zależności od wersji i układu przeniesienia napędu jego ładowność wynosi od 1040 do 1080 kg. Masa holowanej przyczepy bez hamulca to 750 kg, ale L200 poradzi sobie ze znacznie większym obciążeniem – aż do 3,1 t – gdy przyczepa ma hamulec.
Na bogato
Nowoczesny pickup nie może być tylko i wyłącznie użyteczny. Musi być jednocześnie komfortowy i na swój sposób luksusowy. Prócz czołowych, bocznych i kurtynowych poduszek powietrznych oraz takich systemów, jak ABS oraz stabilizacji toru jazdy ASTC, zastosowano w nim dwa punkty mocowania fotelików dziecięcych ISO-FIX. W każdym Mitsubishi L200 jest też system wspomagania ruszania na wzniesieniu (HSA) i stabilizacja toru jazdy przyczepy (TSA), a z wyposażeniem Instyle DC, Instyle DC AT oraz Instyle Plus DC dodatkowo system kontroli zjazdu ze wzniesienia. Poza wersjami Invite DC i Intense DC standardowo montowane są światła Bi-LED (z reflektorami do jazdy dziennej).
CZYTAJ TAKŻE: Volkswagen Amarok 3.0 TDI Aventura: Pracuj wygodnie, baw się doskonale
Poza podstawową wersją wyposażenia w aucie znajdziemy system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDW) oraz ograniczający skutki kolizji czołowych (FCM). W modelach topowych Mitsubishi proponuje układ kamer 360 stopni, zaś auto w pakiecie Instyle Plus dodatkowo ostrzeże kierowcę o ruchu poprzecznym podczas cofania (RCTA). Żądni gadżetów mogą dobrać sobie inne elementy wyposażenia. Wśród opcji mamy monitorowanie martwego pola w lusterkach zewnętrznych (BSW), czujniki parkowania (zarówno z przodu jak z tyłu) czy automatyczne światła drogowe. W wersjach Instyle oraz Instyle Plus Mitsubishi swoim klientom proponuje stację multimedialną SDA z 7-calowym ekranem dotykowym i gniazdem HDMI wraz z tunerem DAB. W takich samochodach montowane jest również podwójne gniazdo USB dla drugiego rzędu siedzeń (oczywiście każde auto ma też gniazdo USB z przodu). Klient otrzymuje także bez dopłaty normalne koło zapasowe (nie zestaw naprawczy), stopnie boczne i tylny zderzak ze stopniem (poza Invite DC).
fot. Mitsubishi
Foto: moto.rp.pl
Drogo, niedrogo?
Ceny nowego Mitsubishi L200 zaczynają się od 135 990 zł (Invite DC), a miesięczna rata w leasingu Lease&Go startuje od 970 zł netto. Wybierając podstawowy wariant otrzymujemy 16-calowe alufelgi, radio CD/MP3, blokadę tylnego mostu, cztery elektryczne szyby, zestaw głośnomówiący, centralny zamek, 7 poduszek powietrznych, manualną klimatyzację, tempomat oraz elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka. Wyższy standard – Intense DC – to wydatek od 150 990 zł (rata od 1102 zł netto). W tym przypadku dodatkowo otrzymujemy 18-calowe koła, radio z ekranem dotykowym, FCM, LDW, klimatyzację automatyczną, przyciemniane tylne szyby, elektrycznie składane lusterka boczne, czujnik zmierzchu oraz deszczu, fotochromatyczne lusterko wewnętrzne oraz napęd Super Select.