Aston Martin Rapide e.
Ilość egzemplarzy elektrycznego Astona Martina Rapide nie jest przypadkowa. Wskazuje również na maksymalną prędkość elektrycznego samochodu – 155 mil na godzinę – co odpowiada 248 km/h. Zasilanie zapewnia chłodzony cieczą akumulator litowo-jonowy o napięciu 800 V i mocy 65 kWh, który zasilają dwa silniki elektryczne montowane z tyłu o łącznej mocy 610 KM i momencie obrotowym 900 Nm. Sprint od zera do 60 mph (96 km/h) zajmuje mniej niż cztery sekundy. Rozpędzanie się od 50 do 70 mil na godzinę (z 80 do 112 km/h) trwa 1,5 sekundy. Bateria powinna wystarczyć na szybkie okrążenie Pętli Północnej Nurburgringu (26 km). Zasięg podczas normalnej jazdy ma wynieść co najmniej 320 kilometrów.
Bateria mieści się tam gdzie wcześniej zabudowany był silnik V12 o pojemności 6,0 litrów. To akumulator litowo-jonowy w obudowie z karbonowo – kewlarowej. 800 voltową baterię można w ciągu godziny podładować na stacji ładującej o mocy 400 V/50 kW do zasięgu prawie 300 km. Natomiast w szybkiej stacji ładującej o napięciu 800 V/100 kW w czasie krótszym niż jedna godzina do 100 procent. W instalacji domowej Rapide E naładuje się w trzy godziny. Partner całego systemu napędowego jest Williams Advanced Engineering.