SUV CX-5 to bestseller Mazdy nie tylko na polskim rynku. Teraz pojawił się model z niewielkimi zmianami wprowadzonymi do nowej wersji rocznikowej.

Obecna generacja CX-5 jest na rynku 2017 roku. Model sprzedaje się znakomicie, więc Mazdzie nie zależy na wprowadzani radykalnych zmian. W ramach modyfikacji rocznikowej dodana została do systemu multimedialnego funkcja Apple CarPlay oraz Android Auto. Przeprojektowano panel sterowania klimatyzacji z poszerzonym wyświetlaczem, pokrętłami o mniejszej średnicy i przeniesiono w to miejsce przełączniki ogrzewania foteli. Mazda poprawiła pracę amortyzatorów i stabilizatorów przedniej i tylnej osi. Usprawniono też charakterystykę pracy elektrycznego wspomagana kierownicy.

Zmiany w Maździe CX-5 polegają na wzbogaceniu wyposażenia i nowe rozwiązania i doszlifowaniu niuansów technicznych.

Ceny aktualnej Mazdy CX-5 rozpoczynają się od 105 900 złotych (za wersję SkyMotion z benzynowym silnikiem o pojemności 2.0 litra/165 KM). Za bazowego diesla zapłacimy 136 900 zł (SkyEnergy, 2,2 litra, 150 KM). W ofercie pojawiła się nowa, topowa specyfikacja nazwana SkyDream, która seryjnie zawiera m.in. tapicerkę ze skóry Nappa, panele wykonane z japońskiego drewna sen.

Ceny Mazdy MX-5:
2.0 SKYACTIV SkyMotion (165 KM, man. 6-biegowa): od 105 900 zł
2.0 SKYACTIV SkyMotion (165 KM, aut. 6-biegowa): od 113 900 zł
2.0 SKYACTIV SkyEnergy (165 KM, man. 6-biegowa): od 116 900 zł
2.0 SKYACTIV SkyEnergy (165 KM, aut. 6-biegowa): od 124 900 zł
2.0 SKYACTIV SkyEnergy AWD (165 KM, man. 6-biegowa): od 132 900 zł
2.0 SKYACTIV SkyEnergy AWD (165 KM, aut. 6-biegowa): od 140 900 zł
2.0 SKYACTIV SkyPassion (165 KM, man. 6-biegowa): od 131 900 zł
2.0 SKYACTIV SkyPassion (165 KM, aut. 6-biegowa): od 139 900 zł
2.0 SKYACTIV SkyPassion AWD (165 KM, man. 6-biegowa): od 147 900 zł
2.0 SKYACTIV SkyPassion AWD (165 KM, aut. 6-biegowa): od 156 900 zł
2.0 SKYACTIV SkyDream (165 KM, man. 6-biegowa): od 141 900 zł
2.0 SKYACTIV SkyDream (165 KM, aut. 6-biegowa): od 149 900 zł
2.0 SKYACTIV SkyDream AWD (165 KM, man. 6-biegowa): od 157 900 zł
2.0 SKYACTIV SkyDream AWD (165 KM, aut. 6-biegowa): od 165 900 zł

2.5 SKYACTIV SkyEnergy (194 KM, aut. 6-biegowa): od 134 900 zł
2.5 SKYACTIV SkyEnergy AWD (194 KM, aut. 6-biegowa): od 150 900 zł
2.5 SKYACTIV SkyPassion (194 KM, aut. 6-biegowa): od 149 900 zł
2.5 SKYACTIV SkyPassion AWD (194 KM, aut. 6-biegowa): od 156 900 zł
2.5 SKYACTIV SkyDream (194 KM, aut. 6-biegowa): od 159 900 zł
2.5 SKYACTIV SkyDream AWD (194 KM, aut. 6-biegowa): od 175 900 zł

2.2 SKYACTIV-D SkyEnergy (150 KM, man. 6-biegowa): od 136 900 zł
2.2 SKYACTIV-D SkyEnergy (150 KM, aut. 6-biegowa): od 144 900 zł
2.2 SKYACTIV-D SkyEnergy AWD (150 KM, man. 6-biegowa): od 152 900 zł
2.2 SKYACTIV-D SkyEnergy AWD (150 KM, aut. 6-biegowa): od 160 900 zł
2.2 SKYACTIV-D SkyPassion AWD (150 KM, man. 6-biegowa): od 167 900 zł
2.2 SKYACTIV-D SkyPassion AWD (150 KM, aut. 6-biegowa): od 175 900 zł

2.2 SKYACTIV-D SkyPassion AWD (184 KM, man. 6-biegowa): od 169 900 zł
2.2 SKYACTIV-D SkyPassion AWD (184 KM, aut. 6-biegowa): od 177 900 zł
2.2 SKYACTIV-D SkyDream AWD (184 KM, man. 6-biegowa): od 179 900 zł
2.2 SKYACTIV-D SkyDream AWD (184 KM, aut. 6-biegowa): od 187 900 zł

Jak w mało którym japońskim modelu w Mazdzie CX-5 można wybierać i przebierać w wersjach wyposażenia i dodatkach takich jak automatyczna skrzynia biegów czy napęd na cztery koła. Nowy pakiet SkyDream dostępny jest dla wszystkich wersji silnikowych poza podstawowym dieslem. Za to automat i napęd 4WD można skonfigurować z dowolną jednostką napędową.

CENY KONKURENCJI:

Citroen C5 Aircross (benz. 1,6 l, 180 KM): od 104 400 zł
Ford Kuga (benz. 1,5 l, 176 KM): od 133 340 zł
Honda CR-V (benz. 1,5 l, 173 KM): od 114 400 zł
Hyundai Tucson (benz. 1,6 l, 177 KM): od 117 400 zł
Kia Sportage (benz. 1,6 l, 177 KM): od 94 490 zł
Opel Grandlad (benz. 1,6 l, 180 KM): od 132 250 zł
Seat Ateca (benz. 1,5 l, 150 KM): od 101 400 zł
Toyota Rav4 (benz. 2,0 l, 175 KM): od 109 900 zł
Volkswagen Tiguan (benz. 1.5 l, 150 KM): od 104 700 zł

Mazda CX-5 zrywa z mitem drogiego, japońskiego auta. Nowy SUV wygrywa z konkurencją nie tylko wyglądem i wyposażeniem, ale również rozsądną ceną wersji podstawowej.

ZOBACZ TAKŻE: TEST | Mazda MX-5 RF: Stworzona, by cieszyć

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

100 tysięcy Opli z dieslami trafi do warsztatów

Po kontroli Opla Niemiecki Federalny Urząd Transportu Samochodowego rozpoczyna działania z powodu nielegalnego urządzenia, które ...

Nissan Leaf, jeden z najpopularniejszych modeli elektryków w Europie.

Auta elektryczne na wyboistej drodze

Polska jest jednym z pięciu krajów Unii Europejskiej, w których nie ma systemu zachęt ...

Oto najdroższy samochód świata

Rolls-Royce przedstawił najdroższe auto osobowe globu. Zostało wykonane w jednym egzemplarzu. Cena może sięgać ...

Poradnik | Co ma grać pod maską

Wybór odpowiedniej wersji silnikowej ma ogromny wpływ na cały okres eksploatacji samochodu. Podjęcie złej ...

Carlos Ghosn może wyjść na święta

Sąd w Tokio nie przedłużył aresztu dla byłego szefa Nissana i nadal prezesa francuskiego ...

Renault Master: Kategoria B w rozmiarze XXL

Przeprowadzka, zakup mebli albo innych gabarytowych towarów to sytuacje, z którymi nie poradzi sobie ...