Reklama

Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition

Za przesadnie długą nazwą Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition ukrywa się nowy, topowy SUV napędzany doładowanym silnikiem V8 o mocy 550 KM.

Publikacja: 11.02.2019 10:13

Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition

Foto: moto.rp.pl

Nazwa tego modelu jest tak długa, że w górnej linijce zabrakło miejsca na tytuł. Do tej pory Velar dostępny był wyłącznie z 4 i 6-cylindrowymi silnikami. Zakres mocy wahał się od 180 KM do 300 KM. Model SVAutobiography Dynamic Edition przenosi Velara do ligi SUVów z silnikami V8.

Reklama
Reklama
""

Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

Model napędzany jest pięciolitrowym silnikiem V8, który dodatkowo wyposażony jest w kompresor. Moc 550 KM i 680 Nm maksymalnego momentu obrotowego. 8 biegowa, automatyczna skrzynia ZF otrzymała bardziej dynamiczną charakterystykę, a napęd na cztery koło został tak zestrojony, że potrafi 100 procent momentu przenieść na tylną oś. To wszystko pozwala 2,2 tonowemu Velarovi przyspieszyć do setki w czasie 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 274 km/h. Z powodu sportowych osiągów powiększono też siłę układu hamulcowego (większe tarcze z przodu i tyłu).

""

Foto: moto.rp.pl

Reklama
Reklama
""

Foto: moto.rp.pl

Velar SVAutobiography Dynamic Edition wyposażony jest w adaptacyjne, pneumatyczne zawieszeni, aktywny dyferencjał i bardziej sztywne stabilizatory. Seryjnie montowane są 21 calowe felgi, w opcji możemy wybrać 22 cale. Najmocniejszy model rozpoznamy, pomijając dźwięk silnika głównie po potężnych rurach wydechowych. Z przodu i z tyłu zderzaki mają bardziej ostrzejszy wygląd, zmienił się również wygląd wlotu powietrza. Cena modelu na rynku niemieckim od 109 000 euro. Topowy model ma znaleźć się w ofercie póki co przez najbliższy rok czasu.

ZOBACZ TAKŻE: Kłopoty finansowe JLR. Range Rover SV Coupe nie powstanie

Nazwa tego modelu jest tak długa, że w górnej linijce zabrakło miejsca na tytuł. Do tej pory Velar dostępny był wyłącznie z 4 i 6-cylindrowymi silnikami. Zakres mocy wahał się od 180 KM do 300 KM. Model SVAutobiography Dynamic Edition przenosi Velara do ligi SUVów z silnikami V8.

Model napędzany jest pięciolitrowym silnikiem V8, który dodatkowo wyposażony jest w kompresor. Moc 550 KM i 680 Nm maksymalnego momentu obrotowego. 8 biegowa, automatyczna skrzynia ZF otrzymała bardziej dynamiczną charakterystykę, a napęd na cztery koło został tak zestrojony, że potrafi 100 procent momentu przenieść na tylną oś. To wszystko pozwala 2,2 tonowemu Velarovi przyspieszyć do setki w czasie 4,5 sekundy. Prędkość maksymalna wynosi 274 km/h. Z powodu sportowych osiągów powiększono też siłę układu hamulcowego (większe tarcze z przodu i tyłu).

Reklama
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy
Parking
Lexus RX 450h: Suma dobrych cech
Parking
Chińska droga do taniej elektromobilności
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Parking
McLaren razy dwa. Czyli co wybrać, gdyby…
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama