Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image

Honda wyceniła nową generację CR-V. Dostępny w wersji siedmioosobowej i wyłącznie z silnikami benzynowymi.

Nowa Honda CR-V nareszcie dotarła do Europy. Piąta generacja SUV-a jest w sprzedaży np. w USA od 2017 roku. U nas pojawi się w salonach z rocznym opóźnieniem. Dostępna będzie wyłącznie z dwoma silnikami benzynowymi. Diesli nie będzie. Pod maską znajdzie się turbodoładowany silnik 1,5 VTEC, który może mieć moc 173 lib 193 KM. Mocniejsza wersja jest dostępna wyłącznie z napędem na cztery koła i bezstopniową skrzynią CVT. Na początku 2019 roku ma pojawić się wersja hybrydowa.

Nowa generacji wyraźnie różni się od poprzedniej.

Honda CR-V dostępna jest w czterech pakietach wyposażenia. Bazowy o nazwie Comfort oferuje całkiem dobre wyposażenie podstawowe. Seryjnie otrzymujemy m.in. automatyczną klimatyzację, reflektory LED czy podgrzewane przednie fotele. Najtańszy model (1,5 VTEC, 173 KM, przedni napęd, manualna skrzynia biegów) CR-V kosztuje od 109 900 zł. Najtańszy model z napędem na cztery koła to wersja Elegance 1,5 VTEC, za którego trzeba zapłacić 136 500 zł. Za dopłatą 7000 zł do wersji wyposażenia Elegance i Lifestyle można dokupić trzeci rząd siedzeń i zmienić Hondę w auto siedmiomiejscowe.

ZOBACZ TAKŻE: Test – Honda Civic Type R

Comfort
1.5 VTEC (173 KM 2WD, manualna): od 109 900 zł

Elegance
1.5 VTEC (173 KM 2WD, manualna): od 128 000 zł
1.5 VTEC (173 KM AWD, manualna): od 136 500 zł
1.5 VTEC (193 KM AWD, CVT): od 145 500 zł

Lifestyle
1.5 VTEC (173 KM AWD, manualna): od 150 800 zł
1.5 VTEC (193 KM AWD, CVT): od 159 800 zł

Executive
1.5 VTEC (173 KM AWD, manualna): od 165 500 zł
1.5 VTEC (193 KM AWD, CVT): od 174 500 zł

Nowa Honda CR-V.

Ceny konkurencji:
Ford Kuga (1,5 Ecoboost, 176 KM): od 119 430 zł
Hyundai Tuscon (1,6 T-GDI, 177 KM): od 116 900 zł
Kia Sportage (1,6 T-GDI, 177 KM): od 94 490 zł
Mazda CX-5 (2,0 SKY-G, 165 KM): od 95 900 zł
Nissan Qashqai (1,6 DIG-T, 163 KM): od 88 150 zł
Opel Grandland (1,6 l, 180 KM): od 124 300 zł
Seat Ateca (1,4 Eco TSI, 150 KM): od 99 300 zł
Skoda Kodiaq (1,4 TSI, 150 KM): od 110 250 zł
Toyota Rav4 (2,0 Valvematic, 152 KM): od 111 900 zł
Volkswagen Tiguan (1,4 TSI, 150 KM): od 101 890 zł

Cenowo nowa Honda prezentuje się całkiem nieźle na tle konkurencji. Jest do tego jednym z mocniejszych SUV na rynku. Trochę trzeba było czekać na nowy model, ale nowym CR-V powinni się zainteresować nie tylko wierni klienci Hondy.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Ceny | Ford Focus Vignale: Kompakt za ponad 100 tys.

Vignale to topowa wersja wyposażenia oferowana dla niemal wszystkich Fordów. Sprawdzamy, ile kosztuje nowy ...

Luksemburg to pierwszy kraj na świecie z darmową komunikacją

Luksemburgu ma być pierwszym krajem na świecie, w którym ma być darmowy przejazd publiczną ...

Liderem rynku wciąż pozostaje Skoda

Rynek nowych aut bije rekord za rekordem

Maj – według Instytutu Samar – był kolejnym, już trzydziestym ósmym miesiącem nieprzerwanego wzrostu ...

Nowy szef Seata w Polsce

Zmiany personalne na czele Seata. Nowym dyrektorem marek Seat i Cupra w Polsce zostaje ...

BMW X7: Czołg klasy lux

Drżyj Mercedesie GLS, drżyj Lexusie LX, drżyj Range Roverze – BMW postanowiło zaatakować nieobsadzony ...

Salon Los Angeles 2018: Możemy być z siebie dumni

Salon samochodowy w Los Angeles nie należy do największych, ale jest na tyle istotny ...