Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image

Honda wyceniła nową generację CR-V. Dostępny w wersji siedmioosobowej i wyłącznie z silnikami benzynowymi.

Nowa Honda CR-V nareszcie dotarła do Europy. Piąta generacja SUV-a jest w sprzedaży np. w USA od 2017 roku. U nas pojawi się w salonach z rocznym opóźnieniem. Dostępna będzie wyłącznie z dwoma silnikami benzynowymi. Diesli nie będzie. Pod maską znajdzie się turbodoładowany silnik 1,5 VTEC, który może mieć moc 173 lib 193 KM. Mocniejsza wersja jest dostępna wyłącznie z napędem na cztery koła i bezstopniową skrzynią CVT. Na początku 2019 roku ma pojawić się wersja hybrydowa.

Nowa generacji wyraźnie różni się od poprzedniej.

Honda CR-V dostępna jest w czterech pakietach wyposażenia. Bazowy o nazwie Comfort oferuje całkiem dobre wyposażenie podstawowe. Seryjnie otrzymujemy m.in. automatyczną klimatyzację, reflektory LED czy podgrzewane przednie fotele. Najtańszy model (1,5 VTEC, 173 KM, przedni napęd, manualna skrzynia biegów) CR-V kosztuje od 109 900 zł. Najtańszy model z napędem na cztery koła to wersja Elegance 1,5 VTEC, za którego trzeba zapłacić 136 500 zł. Za dopłatą 7000 zł do wersji wyposażenia Elegance i Lifestyle można dokupić trzeci rząd siedzeń i zmienić Hondę w auto siedmiomiejscowe.

ZOBACZ TAKŻE: Test – Honda Civic Type R

Comfort
1.5 VTEC (173 KM 2WD, manualna): od 109 900 zł

Elegance
1.5 VTEC (173 KM 2WD, manualna): od 128 000 zł
1.5 VTEC (173 KM AWD, manualna): od 136 500 zł
1.5 VTEC (193 KM AWD, CVT): od 145 500 zł

Lifestyle
1.5 VTEC (173 KM AWD, manualna): od 150 800 zł
1.5 VTEC (193 KM AWD, CVT): od 159 800 zł

Executive
1.5 VTEC (173 KM AWD, manualna): od 165 500 zł
1.5 VTEC (193 KM AWD, CVT): od 174 500 zł

Nowa Honda CR-V.

Ceny konkurencji:
Ford Kuga (1,5 Ecoboost, 176 KM): od 119 430 zł
Hyundai Tuscon (1,6 T-GDI, 177 KM): od 116 900 zł
Kia Sportage (1,6 T-GDI, 177 KM): od 94 490 zł
Mazda CX-5 (2,0 SKY-G, 165 KM): od 95 900 zł
Nissan Qashqai (1,6 DIG-T, 163 KM): od 88 150 zł
Opel Grandland (1,6 l, 180 KM): od 124 300 zł
Seat Ateca (1,4 Eco TSI, 150 KM): od 99 300 zł
Skoda Kodiaq (1,4 TSI, 150 KM): od 110 250 zł
Toyota Rav4 (2,0 Valvematic, 152 KM): od 111 900 zł
Volkswagen Tiguan (1,4 TSI, 150 KM): od 101 890 zł

Cenowo nowa Honda prezentuje się całkiem nieźle na tle konkurencji. Jest do tego jednym z mocniejszych SUV na rynku. Trochę trzeba było czekać na nowy model, ale nowym CR-V powinni się zainteresować nie tylko wierni klienci Hondy.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Problemy z kołami w co czwartym aucie w Polsce

Nawet 28 proc. samochodów w Polsce może mieć problemy z ogumieniem. Średnia w Europie ...

Tesla tnie koszty i zamyka firmowe salony

Tesla walczy z kosztami. Amerykański producent samochodów elektrycznych przechodzi całkowicie na sprzedaż internetową. Elon ...

Ministerstwa nie chcą pojazdów elektrycznych

Wbrew planom ministra energii kancelaria premier Beaty Szydło, cztery resorty, Krajowa Administracja Skarbowa, BOR ...

Uber w całej Polsce za gotówkę

Do tej pory z amerykańskiej aplikacji przewozowej, łączącej pasażerów i kierowców, w Polsce korzystać ...

Francuz Thierry Bollore pokieruje JLR

To już pewne. Francuz Thierry Bollore, były szef Renaulta od 10 września będzie prezesem ...

Ekspansja nowych marek na Stary Kontynent

W 2021 roku pojawi się na europejskim rynku motoryzacyjnym kilka nowych marek. Większość z ...