Rynek europejski zanotował najwyższy wzrost liczony rok do roku w okresie pierwszych dziewięciu miesięcy roku fiskalnego, zwiększając sprzedaż o 14 procent do poziomu 195 tys. sztuk samochodów. Niemcy – największy dla Mazdy rynek w Europie, wniosły do tego wyniku aż 54 tys. sztuk (+10 proc.), podczas gdy sprzedaż w Wielkiej Brytanii wyniosła 27 tys. egzemplarzy, co oznacza wzrost o 7 procent, na przekór trendom obowiązującym na rynku.
Mazda CX-30.
Na rynku rodzimym dla Mazdy, w Japonii sprzedano 139 tys. samochodów, Ameryka Północna odnotowała natomiast sprzedaż 305 tys. sztuk. Wyniki sprzedaży Mazdy w pierwszych dziewięciu miesiącach roku fiskalnego przyniosły przychody w wysokości 2 556,3 mld jenów (21,13 mld euro), co dało zysk operacyjny w wysokości 32,3 mld jenów (267 mln euro) oraz zysk netto w wysokości 32,4 mld jenów (268 mln euro).
Mazda 3.
Monitorując na bieżąco globalne kwestie związane z ochroną środowiska naturalnego, Mazda skorygowała całoroczną prognozę sprzedaży do 1,5 mln samochodów (poprzednio 1,55 mln szt.). Z uwagi na korzystny wpływ na prognozy zysku skorygowanych założeń dotyczących kursu walutowego, prognoza zysku operacyjnego w wysokości 60 mld jenów (496 mln euro) oraz zysku netto w wysokości 43 mld jenów (355 mln euro) pozostają na niezmienionym poziomie.