Reklama

AMG Brand Center Gdańsk: Jesteśmy pierwsi

AMG Brand Center w Gdańsku to pierwszy dedykowany marce AMG obiekt w Europie i piąty na świecie.

Publikacja: 01.10.2019 13:47

AMG Brand Center Gdańsk: Jesteśmy pierwsi

Foto: Pierwszy europejski salon Mercedes-AMG Brand Center otwarty w Polsce.

""

Foto: moto.rp.pl

Sportowa marka Mercedesa – AMG w Polsce radzi sobie doskonale. W ub.r. krajowy rynek był czwartym co do wielkości rynkiem zbytu AMG w Europie i trzynastym na świecie. W Polsce sprzedano już około 4500 egzemplarzy modeli z Affalterbach. To znakomite liczby biorąc pod uwagę, że wejście w świat AMG rozpoczyna się od 189 900 zł za AMG A35 4Matic (306 KM), a kończy na S 65AMG 4 Matic za 1 151 000 zł.

""

Pierwszy europejski salon Mercedes-AMG Brand Center otwarty w Polsce.

Foto: moto.rp.pl

Tokio, Sydney, Pekin, Szanghaj, Gdańsk. Co mają te miasta wspólnego? W każdym z nich znajdziecie salon AMG Brand Center. Miejsce poświęcone wyłącznie marce AMG. Fakt, że w Gdańsku powstało coś wyjątkowego na skalę światową zawdzięczamy marzeniom i zawziętości Olgi Witman, która od lat zarządza trójmiejskim salonem Mercedesa. Realizacja projektu jest w wielkim stylu. W Gdańsku, na Alei Grunwaldzkiej obowiązują światowe standardy. Styl, materiały, dbałość o detale na pewno przyczynią się do tego, że klienci z przyjemnością będą odwiedzać to miejsce. Charakterystyczny elementem salonu jest okno wystawowe – tzw. „oko AMG” – AMG Eye. W nim wystawiane będą najbardziej efektowne modele Mercedesa-AMG.

""

Foto: moto.rp.pl

Reklama
Reklama

To, że otwarcie było wydarzeniem globalnym dla marki pokazują odwiedziny Tobiasa Moersa, szefa Mercedesa-AMG oraz Wolfganga Karla Bremme, prezesa Mercedes-Benz Polska, który na co dzień stacjonuje w Pradze i ma pod sobą rynki Europy centralnej (Polska, Czechy, Austria). Taka obsada pokazuje, że ten obiekt jest istotny dla całego AMG i Mercedesa. Salon sam w sobie ma też dużą szansę na wzrost sprzedaży AMG w Polsce. Takie miejsca przyciągają klientów. Z motoryzacyjnego punktu widzenia też możemy być dumni. Jesteśmy pierwsi w Europie, bo żaden inny dealer Mercedesa nie wykazał tyle determinacji i zaangażowania co gdański Witman. Teraz, kiedy wszyscy widzą efekt właściciele wielu salonów Mercedesa w Europie meldują się jeden za drugim do centrali AMG z chęcią zrobienia takiego projektu. Jednak łatwo nie będzie, bo AMG Brand Center mają być czymś ekskluzywnym.

""

Foto: moto.rp.pl

Przy okazji otwarcia zorganizowano polskie premiery kilku nowych modeli Mercedesa-AMG. Był nowy Mercedes-AMG A 45 S z dwulitrowym silnikiem o mocy 421 KM (to najmocniejszy, czterocylindrowy silnik na świecie), sedan CLA 45 S, nowy SUV GLE 53 4MATIC+ Coupé i zupełna nowość GLB 35 AMG. Do salonu zawitał jeszcze jeden specjalny gość: wierna kopia słynnej „Czerwonej świni”, czyli pierwszego samochodu AMG 300 SEL 6.8.

""

Foto: moto.rp.pl

Otwarcie Mercedes-AMG Brand Center w Gdańsku stanowi odpowiedź na potencjał wzrostu sprzedaży naszych samochodów sportowych i o wysokich osiągach na polskim rynku. A przy okazji odzwierciedla zaufanie do marki oraz jej nadchodzących produktów, wraz z którymi nakreślimy przyszłość osiągów. Mercedes-AMG Brand Center w Gdańsku to jeden z pięciu takich obiektów na świecie, pierwszy w Europie, a więc i kolejne szczególne miejsce do poznania całego świata naszej marki. Jesteśmy przekonani, że ten wyjątkowy obiekt zapewni impuls do dalszego wzrostu Mercedes-AMG w Polsce” – powiedział Tobias Moers, szef Mercedes-AMG.

ZOBACZ TAKŻE: Mercedes AMG Project One: Jeśli kupiłeś, to nie sprzedasz

Sportowa marka Mercedesa – AMG w Polsce radzi sobie doskonale. W ub.r. krajowy rynek był czwartym co do wielkości rynkiem zbytu AMG w Europie i trzynastym na świecie. W Polsce sprzedano już około 4500 egzemplarzy modeli z Affalterbach. To znakomite liczby biorąc pod uwagę, że wejście w świat AMG rozpoczyna się od 189 900 zł za AMG A35 4Matic (306 KM), a kończy na S 65AMG 4 Matic za 1 151 000 zł.

Tokio, Sydney, Pekin, Szanghaj, Gdańsk. Co mają te miasta wspólnego? W każdym z nich znajdziecie salon AMG Brand Center. Miejsce poświęcone wyłącznie marce AMG. Fakt, że w Gdańsku powstało coś wyjątkowego na skalę światową zawdzięczamy marzeniom i zawziętości Olgi Witman, która od lat zarządza trójmiejskim salonem Mercedesa. Realizacja projektu jest w wielkim stylu. W Gdańsku, na Alei Grunwaldzkiej obowiązują światowe standardy. Styl, materiały, dbałość o detale na pewno przyczynią się do tego, że klienci z przyjemnością będą odwiedzać to miejsce. Charakterystyczny elementem salonu jest okno wystawowe – tzw. „oko AMG” – AMG Eye. W nim wystawiane będą najbardziej efektowne modele Mercedesa-AMG.

Reklama
Od kuchni
Volvo zmierza ku giełdzie. Celuje w wycenę 20 mld dolarów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Od kuchni
Czekasz na auto w leasingu? Możesz wziąć zastępcze
Od kuchni
Ceny samochodów kompaktowych wzrosły o 63 proc.
Od kuchni
Wielki powrót Astona Martina
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Od kuchni
Dealer będzie musiał odebrać wadliwe auto od klienta
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama