Sportowa marka Mercedesa – AMG w Polsce radzi sobie doskonale. W ub.r. krajowy rynek był czwartym co do wielkości rynkiem zbytu AMG w Europie i trzynastym na świecie. W Polsce sprzedano już około 4500 egzemplarzy modeli z Affalterbach. To znakomite liczby biorąc pod uwagę, że wejście w świat AMG rozpoczyna się od 189 900 zł za AMG A35 4Matic (306 KM), a kończy na S 65AMG 4 Matic za 1 151 000 zł.
Pierwszy europejski salon Mercedes-AMG Brand Center otwarty w Polsce.
Tokio, Sydney, Pekin, Szanghaj, Gdańsk. Co mają te miasta wspólnego? W każdym z nich znajdziecie salon AMG Brand Center. Miejsce poświęcone wyłącznie marce AMG. Fakt, że w Gdańsku powstało coś wyjątkowego na skalę światową zawdzięczamy marzeniom i zawziętości Olgi Witman, która od lat zarządza trójmiejskim salonem Mercedesa. Realizacja projektu jest w wielkim stylu. W Gdańsku, na Alei Grunwaldzkiej obowiązują światowe standardy. Styl, materiały, dbałość o detale na pewno przyczynią się do tego, że klienci z przyjemnością będą odwiedzać to miejsce. Charakterystyczny elementem salonu jest okno wystawowe – tzw. „oko AMG” – AMG Eye. W nim wystawiane będą najbardziej efektowne modele Mercedesa-AMG.