AMG Brand Center Gdańsk: Jesteśmy pierwsi

AMG Brand Center w Gdańsku to pierwszy dedykowany marce AMG obiekt w Europie i piąty na świecie.

Publikacja: 01.10.2019 13:47

AMG Brand Center Gdańsk: Jesteśmy pierwsi

Foto: Pierwszy europejski salon Mercedes-AMG Brand Center otwarty w Polsce.

""

Foto: moto.rp.pl

Sportowa marka Mercedesa – AMG w Polsce radzi sobie doskonale. W ub.r. krajowy rynek był czwartym co do wielkości rynkiem zbytu AMG w Europie i trzynastym na świecie. W Polsce sprzedano już około 4500 egzemplarzy modeli z Affalterbach. To znakomite liczby biorąc pod uwagę, że wejście w świat AMG rozpoczyna się od 189 900 zł za AMG A35 4Matic (306 KM), a kończy na S 65AMG 4 Matic za 1 151 000 zł.

""

Pierwszy europejski salon Mercedes-AMG Brand Center otwarty w Polsce.

Foto: moto.rp.pl

Tokio, Sydney, Pekin, Szanghaj, Gdańsk. Co mają te miasta wspólnego? W każdym z nich znajdziecie salon AMG Brand Center. Miejsce poświęcone wyłącznie marce AMG. Fakt, że w Gdańsku powstało coś wyjątkowego na skalę światową zawdzięczamy marzeniom i zawziętości Olgi Witman, która od lat zarządza trójmiejskim salonem Mercedesa. Realizacja projektu jest w wielkim stylu. W Gdańsku, na Alei Grunwaldzkiej obowiązują światowe standardy. Styl, materiały, dbałość o detale na pewno przyczynią się do tego, że klienci z przyjemnością będą odwiedzać to miejsce. Charakterystyczny elementem salonu jest okno wystawowe – tzw. „oko AMG” – AMG Eye. W nim wystawiane będą najbardziej efektowne modele Mercedesa-AMG.

""

Foto: moto.rp.pl

To, że otwarcie było wydarzeniem globalnym dla marki pokazują odwiedziny Tobiasa Moersa, szefa Mercedesa-AMG oraz Wolfganga Karla Bremme, prezesa Mercedes-Benz Polska, który na co dzień stacjonuje w Pradze i ma pod sobą rynki Europy centralnej (Polska, Czechy, Austria). Taka obsada pokazuje, że ten obiekt jest istotny dla całego AMG i Mercedesa. Salon sam w sobie ma też dużą szansę na wzrost sprzedaży AMG w Polsce. Takie miejsca przyciągają klientów. Z motoryzacyjnego punktu widzenia też możemy być dumni. Jesteśmy pierwsi w Europie, bo żaden inny dealer Mercedesa nie wykazał tyle determinacji i zaangażowania co gdański Witman. Teraz, kiedy wszyscy widzą efekt właściciele wielu salonów Mercedesa w Europie meldują się jeden za drugim do centrali AMG z chęcią zrobienia takiego projektu. Jednak łatwo nie będzie, bo AMG Brand Center mają być czymś ekskluzywnym.

""

Foto: moto.rp.pl

Przy okazji otwarcia zorganizowano polskie premiery kilku nowych modeli Mercedesa-AMG. Był nowy Mercedes-AMG A 45 S z dwulitrowym silnikiem o mocy 421 KM (to najmocniejszy, czterocylindrowy silnik na świecie), sedan CLA 45 S, nowy SUV GLE 53 4MATIC+ Coupé i zupełna nowość GLB 35 AMG. Do salonu zawitał jeszcze jeden specjalny gość: wierna kopia słynnej „Czerwonej świni”, czyli pierwszego samochodu AMG 300 SEL 6.8.

""

Foto: moto.rp.pl

Otwarcie Mercedes-AMG Brand Center w Gdańsku stanowi odpowiedź na potencjał wzrostu sprzedaży naszych samochodów sportowych i o wysokich osiągach na polskim rynku. A przy okazji odzwierciedla zaufanie do marki oraz jej nadchodzących produktów, wraz z którymi nakreślimy przyszłość osiągów. Mercedes-AMG Brand Center w Gdańsku to jeden z pięciu takich obiektów na świecie, pierwszy w Europie, a więc i kolejne szczególne miejsce do poznania całego świata naszej marki. Jesteśmy przekonani, że ten wyjątkowy obiekt zapewni impuls do dalszego wzrostu Mercedes-AMG w Polsce” – powiedział Tobias Moers, szef Mercedes-AMG.

ZOBACZ TAKŻE: Mercedes AMG Project One: Jeśli kupiłeś, to nie sprzedasz

Sportowa marka Mercedesa – AMG w Polsce radzi sobie doskonale. W ub.r. krajowy rynek był czwartym co do wielkości rynkiem zbytu AMG w Europie i trzynastym na świecie. W Polsce sprzedano już około 4500 egzemplarzy modeli z Affalterbach. To znakomite liczby biorąc pod uwagę, że wejście w świat AMG rozpoczyna się od 189 900 zł za AMG A35 4Matic (306 KM), a kończy na S 65AMG 4 Matic za 1 151 000 zł.

Tokio, Sydney, Pekin, Szanghaj, Gdańsk. Co mają te miasta wspólnego? W każdym z nich znajdziecie salon AMG Brand Center. Miejsce poświęcone wyłącznie marce AMG. Fakt, że w Gdańsku powstało coś wyjątkowego na skalę światową zawdzięczamy marzeniom i zawziętości Olgi Witman, która od lat zarządza trójmiejskim salonem Mercedesa. Realizacja projektu jest w wielkim stylu. W Gdańsku, na Alei Grunwaldzkiej obowiązują światowe standardy. Styl, materiały, dbałość o detale na pewno przyczynią się do tego, że klienci z przyjemnością będą odwiedzać to miejsce. Charakterystyczny elementem salonu jest okno wystawowe – tzw. „oko AMG” – AMG Eye. W nim wystawiane będą najbardziej efektowne modele Mercedesa-AMG.

Od kuchni
Volvo zmierza ku giełdzie. Celuje w wycenę 20 mld dolarów
Od kuchni
Czekasz na auto w leasingu? Możesz wziąć zastępcze
Od kuchni
Ceny samochodów kompaktowych wzrosły o 63 proc.
Od kuchni
Wielki powrót Astona Martina
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Od kuchni
Dealer będzie musiał odebrać wadliwe auto od klienta