Seres amerykańsko-chiński producent samochodów elektrycznych rusza ze sprzedażą póki co jednego modelu na polskim rynku. Marka obecna jest już na rynkach Litwy, Łotwy i Estonii, ale również w Niemczech, Hiszpanii, Holandii, Włoszech, Norwegii. Marka działa od 2016 roku należy do chińskiego koncernu Dongfeng Sokon Automobile (DSFK).

Seres 3

Seres 3

mat. prasowe

W polskiej ofercie znajdzie jeden model, to elektryczny crossover Seres 3. Auto o długości 4385 mm, z akumulatorem o pojemności 53 kWh i silnik o mocy 162 KM. Maksymalny zasięg producent określa na 405 km (wg. NEDC - New European Driving Cycle), a podczas jazdy w trybie komfortowym na jednym ładowaniu można przejechać 329 km.

Czytaj więcej

Elektromobilność z kolejnymi wzrostami. 88 procentowy przyrost rok do roku

Seres 3 wyposażony jest w bezkobaltowe baterie litowo-żelazowo-fosforanowe. To jeden z najbardziej bezpiecznych typów baterii litowych, która zapewnia stabilność, długowieczność i minimalną różnicę pomiędzy pojemnością netto i brutto. Model 3 obsługuje szybkie ładowanie - od 20 do 80 proc. w czasie 30 minut. Czas ładowania z konwencjonalnego gniazdka wynosi 8 godzin. Seres oferuje pięcioletnią gwarancję (do max. 150 000 km), a akumulator objęty jest ośmioletnim czasem gwarancyjnym (do 120 000 km).

Seres 3

Seres 3

mat. prasowe

Firma planuje na terenie polski około 16 punktów sprzedaży rozsianych po niemal wszystkich większych miastach. Seres 3 ma kompletne wyposażenie i nie ma listy opcjonalnych dodatków. Klient wybiera jedynie jeden z czterech dostępnych kolorów nadwozia. W przyszłości planowane jest wprowadzenie na rynek kolejnych modeli. Seres 3 na polskim rynku wyceniono na kwotę 169 900 zł.

Seres 3

Seres 3

mat. prasowe

Dostępna paleta kolorów Seres 3

Dostępna paleta kolorów Seres 3

mat. prasowe

Czytaj więcej

Przywileje aut elektrycznych kończą się już w 2025 roku. Co dalej?