Nowe aplikacje FleetHub, jak i TechHub łączą wiele punktów danych z różnych systemów i prezentują dostępne informacje o stanie opon w jednym miejscu. Dzięki tym udoskonaleniom operatorzy flot i dostawcy usług otrzymują dane, których potrzebują, aby podejmować świadome decyzje dotyczące zarządzania oponami i ogólnych potrzeb konserwacyjnych parku samochodowego.
Nowa aplikacja pomaga technikom w instalacji inteligentnego systemu monitorowania opon jak i wymianę danych między klientami flotowymi a serwisem Goodyeara. Po zainstalowaniu czujników ciśnienia w oponach tradycyjna metoda konfiguracji pojazdów jest czasochłonna - tu wszystkie dane trzeba wprowadzać ręcznie. Wymaga to dobrego planowania żeby ograniczyć do minimum czas przestoju aut, zwłaszcza jeśli flota składa się z dużej liczby pojazdów. Nowe rozwiązanie TechHub ułatwia proces instalacji. Zaawansowany protokół instalacyjny umożliwia dokładne pozycjonowanie kół, eliminując potencjalne ryzyko błędnych wpisów ręcznych, a także pozwala na ustawienie wartości odniesienia dla precyzyjnych obliczeń algorytmów i ostrzegania podczas pracy systemu.
Czytaj więcej
Rosyjska inwazja na Ukrainę wywołała falę uderzeniową w łańcuchu dostaw przemysłu motoryzacyjnego. Atak skłonił również firmy do wstrzymania dostaw do Rosji lub zawieszenia tam działalności.
Jak to działa? Kluczowe dane o położeniu kół są zbierane w czasie rzeczywistym za pomocą skanowania cyfrowego. Następnie wszystkie czujniki opon i urządzenia TPMS pojazdu są łączone, co automatyzuje konfigurację pojazdu. W kolejnym etapie zebrane dane są przesyłane do chmury w celu ich łatwego przechowywania i udostępniania. Te dane są natychmiast przekazywane z terenu do biura, co jeszcze bardziej poprawia obsługę klienta na poziomie floty. Usługodawcy mają dostęp do danych za pośrednictwem specjalistycznej platformy Goodyear TechHub. Aplikacja dostarcza także kluczowych informacji dotyczących zachowania się opon oraz ułatwia modernizację i inne czynności serwisowe. TechHub jest już dostępny dla serwisów i techników flotowych, którzy obecnie korzystają z inteligentnych rozwiązań monitorujących Goodyear Total Mobility.
Obecnie operatorzy flot mają dostęp do wielu danych z czujników dotyczących pojazdu, opon, ładunku i innych krytycznych elementów. W praktyce te zbiory danych pozostają często odizolowane lub rozproszone, ponieważ są specyficzne dla dostawców lub systemów. Aby zachować konkurencyjność i jeszcze bardziej zwiększyć wydajność, branża domaga się bardziej zintegrowanych i połączonych rozwiązań. Goodyear unowocześnia swoją platformę i aplikację do zarządzania flotą. Zaktualizowana wersja łączy wszystkie dostępne dane o stanie opon w jednym. W ramach zaawansowanego FleetHub klienci mogą uzyskać dostęp do informacji z systemów Goodyear TPMS, Goodyear Checkpoint (czytnik najazdowy) i Goodyear DrivePoint.