Ferrari sprzedaje więcej aut niż przed pandemią

W drugim kwartale 2021 roku zysk Ferrari znacząco wzrósł. Wynika to nie tylko ze zwiększonego popytu na sportowe samochody.

Publikacja: 03.08.2021 07:54

Ferrari sprzedaje więcej aut niż przed pandemią

Foto: moto.rp.pl

Ferrari ma się dobrze. W drugim kwartale zaliczyło znaczny wzrost popytu. Włoska firma dostarczyła prawie dwa razy więcej samochodów niż w bardzo słabym kwartale ubiegłego roku, sprzedaż wzrosła o 81 procent co dało nieco ponad miliarda euro obrotu. Do tych danych przyczyniła się do tego również zwiększona personalizacja samochodów i więcej silników dostarczonych dla grupy Stellantis, Maserati oraz innych zespołów Formuły 1. Sprzedaż i dostawy były wyższe niż w drugim kwartale 2019 roku przed kryzysem.

CZYTAJ TAKŻE: Przyszłość Ferrari: pierwszy SUV i w pełni elektryczny model

""

Ferrari 296 GTB

Foto: moto.rp.pl

Skorygowany zysk przed odsetkami, opodatkowaniem i amortyzacją potroił się do 386 mln euro i przekroczył wszelkie oczekiwania ekspertów. John Elkann, prezes zarządu Ferrari już 1 września przekaże kierowanie Ferrari Benedetto Vigna, który wywodzi się z branży elektronicznej.

CZYTAJ TAKŻE: Pierwsze Ferrari z 6-cylindrowym silnikiem

""

Ferrari SF90 Spyder

Foto: moto.rp.pl

Ferrari ma się dobrze. W drugim kwartale zaliczyło znaczny wzrost popytu. Włoska firma dostarczyła prawie dwa razy więcej samochodów niż w bardzo słabym kwartale ubiegłego roku, sprzedaż wzrosła o 81 procent co dało nieco ponad miliarda euro obrotu. Do tych danych przyczyniła się do tego również zwiększona personalizacja samochodów i więcej silników dostarczonych dla grupy Stellantis, Maserati oraz innych zespołów Formuły 1. Sprzedaż i dostawy były wyższe niż w drugim kwartale 2019 roku przed kryzysem.

Od kuchni
Volvo zmierza ku giełdzie. Celuje w wycenę 20 mld dolarów
Od kuchni
Czekasz na auto w leasingu? Możesz wziąć zastępcze
Od kuchni
Ceny samochodów kompaktowych wzrosły o 63 proc.
Od kuchni
Wielki powrót Astona Martina
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Od kuchni
Dealer będzie musiał odebrać wadliwe auto od klienta