Nikt nie spodziewał się tak dużego zainteresowania nowym modelem Porsche. W pełni elektryczny Taycan sprzedaje się tak dobrze, że producent musiał podwoić plany już w pierwszym roku produkcyjnym z 20 do 40 tys. sztuk – podało CNBC. Zapotrzebowanie przerosło producenta i jego możliwości. Z tego względu koniczne były konkretne działania. W efekcie 400 pracowników na co dzień pracujących przy montażu samochodów Audi, przeszło do rodzimej marki.
CZYTAJ TAKŻE: Porsche Taycan Turbo S: Auto, które nigdy nie powinno powstać
Porsche Taycan Turbo S.
Jak poinformował niemiecki dziennik Automobilewoche „pożyczeni” pracownicy będą pracować przy linii produkcyjnej Porsche przez co najmniej 2 lata. Wszystko po to, aby w pełni zaspokoić rosnący popyt na Taycana, który jest konkurentem dla Tesli. Doniesienia niemieckiego dziennika potwierdził rzecznik prasowy Audi, który powiedział, że do zespołu Porsche dołączyła grupa pracowników z obszaru montażu, nadwozia i lakierni.