Herbert Diess, dyrektor generalny koncernu Volkswagen zamierza skoncentrować przyszłą ekspansję marki na globalnych markach koncernu – Volkswagenie, Porsche i Audi. Tym samym, według doniesień agencji prasowej Bloomberg rozważana jest sprzedaż marki Lamborghini. Alternatywnie, Volkswagen przygotowuje się do przekształcenia Lamborghini w podmiot prawnie niezależny. Włoska marka samochodów sportowych ma zostać wprowadzona na giełdę.
Lamborghini Huracan Evo Spider.
Analitycy Bloomberg Intelligence oszacowali wartość Lamborghini na około 11 miliardów dolarów. Do tego wyniku przyczynia się dobra sprzedaż SUV-a „Urus”. Zmodernizowany Aventador i nowy hybrydowy supersamochód, który trafi na rynek w przyszłym roku, może pomóc zwiększyć zyski do ponad 30 procent.
Lamborghini Urus.
W czerwcu 2019 roku na „Global Top Management Conference” w Wolfsburgu Diess krytykował niedostateczną współpracę ze sobą w całej Grupy Volkswagen. Koszty mogłyby zostać znacznie zmniejszone, gdyby poszczególne podmioty zrezygnowałyby z „egositycznych zachowań i pielęgnowałyby ściślejszą współpracę”.