Pierwszy europejski salon Mercedes-AMG Brand Center otwarty w Polsce.

AMG Brand Center w Gdańsku to pierwszy dedykowany marce AMG obiekt w Europie i piąty na świecie.

Sportowa marka Mercedesa – AMG w Polsce radzi sobie doskonale. W ub.r. krajowy rynek był czwartym co do wielkości rynkiem zbytu AMG w Europie i trzynastym na świecie. W Polsce sprzedano już około 4500 egzemplarzy modeli z Affalterbach. To znakomite liczby biorąc pod uwagę, że wejście w świat AMG rozpoczyna się od 189 900 zł za AMG A35 4Matic (306 KM), a kończy na S 65AMG 4 Matic za 1 151 000 zł.

Pierwszy europejski salon Mercedes-AMG Brand Center otwarty w Polsce.

Tokio, Sydney, Pekin, Szanghaj, Gdańsk. Co mają te miasta wspólnego? W każdym z nich znajdziecie salon AMG Brand Center. Miejsce poświęcone wyłącznie marce AMG. Fakt, że w Gdańsku powstało coś wyjątkowego na skalę światową zawdzięczamy marzeniom i zawziętości Olgi Witman, która od lat zarządza trójmiejskim salonem Mercedesa. Realizacja projektu jest w wielkim stylu. W Gdańsku, na Alei Grunwaldzkiej obowiązują światowe standardy. Styl, materiały, dbałość o detale na pewno przyczynią się do tego, że klienci z przyjemnością będą odwiedzać to miejsce. Charakterystyczny elementem salonu jest okno wystawowe – tzw. „oko AMG” – AMG Eye. W nim wystawiane będą najbardziej efektowne modele Mercedesa-AMG.

To, że otwarcie było wydarzeniem globalnym dla marki pokazują odwiedziny Tobiasa Moersa, szefa Mercedesa-AMG oraz Wolfganga Karla Bremme, prezesa Mercedes-Benz Polska, który na co dzień stacjonuje w Pradze i ma pod sobą rynki Europy centralnej (Polska, Czechy, Austria). Taka obsada pokazuje, że ten obiekt jest istotny dla całego AMG i Mercedesa. Salon sam w sobie ma też dużą szansę na wzrost sprzedaży AMG w Polsce. Takie miejsca przyciągają klientów. Z motoryzacyjnego punktu widzenia też możemy być dumni. Jesteśmy pierwsi w Europie, bo żaden inny dealer Mercedesa nie wykazał tyle determinacji i zaangażowania co gdański Witman. Teraz, kiedy wszyscy widzą efekt właściciele wielu salonów Mercedesa w Europie meldują się jeden za drugim do centrali AMG z chęcią zrobienia takiego projektu. Jednak łatwo nie będzie, bo AMG Brand Center mają być czymś ekskluzywnym.

Przy okazji otwarcia zorganizowano polskie premiery kilku nowych modeli Mercedesa-AMG. Był nowy Mercedes-AMG A 45 S z dwulitrowym silnikiem o mocy 421 KM (to najmocniejszy, czterocylindrowy silnik na świecie), sedan CLA 45 S, nowy SUV GLE 53 4MATIC+ Coupé i zupełna nowość GLB 35 AMG. Do salonu zawitał jeszcze jeden specjalny gość: wierna kopia słynnej „Czerwonej świni”, czyli pierwszego samochodu AMG 300 SEL 6.8.

Otwarcie Mercedes-AMG Brand Center w Gdańsku stanowi odpowiedź na potencjał wzrostu sprzedaży naszych samochodów sportowych i o wysokich osiągach na polskim rynku. A przy okazji odzwierciedla zaufanie do marki oraz jej nadchodzących produktów, wraz z którymi nakreślimy przyszłość osiągów. Mercedes-AMG Brand Center w Gdańsku to jeden z pięciu takich obiektów na świecie, pierwszy w Europie, a więc i kolejne szczególne miejsce do poznania całego świata naszej marki. Jesteśmy przekonani, że ten wyjątkowy obiekt zapewni impuls do dalszego wzrostu Mercedes-AMG w Polsce” – powiedział Tobias Moers, szef Mercedes-AMG.

ZOBACZ TAKŻE: Mercedes AMG Project One: Jeśli kupiłeś, to nie sprzedasz

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Europarlament nie odpuszcza Pakietu Mobilności

Europosłowie Komisji Transportu TRAN zajmą się 2 kwietnia tysiącami poprawek zgłoszonymi do Pakietu Mobilności. ...

Volvo Gdynia Sailing Days 2018

Koncerny szukają nowych emocji

Firmy samochodowe chętnie wybierają nieoczywiste formy komunikacji z rynkiem. Ale właściwie dlaczego wspierają żeglarstwo, ...

Frytki i chipsy w baku

Faza testowa zakończona – przez blisko rok Volkswagen sprawdzał w Wolfsburgu innowacyjne paliwo R33 ...

Mercedes GLC Coupe: Subtelne zmiany

Mercedes GLC Coupé został nieco odświeżony. Model w salonach znajdzie się już latem. Najpierw ...

Biopaliwa szkodliwe dla środowiska

Od 2030 roku olej palmowy nie powinien być składnikiem oleju napędowego. Najpierw ten dodatek ...

Ciężki los dealera

Najwięksi dealerzy samochodów osobowych tracą rynek, choć cały czas blisko co drugie nowe aut ...