Yaris Cross GR Sport to piąty model z linii GR Sport. Nową najwyższą wersję wyposażenia Yarisa Cross można rozpoznać po specjalnym wzorze 18-calowych felg aluminiowych z czerwonymi akcentami, innym wykończeniu przedniego grilla i tylnym zderzaku z dyfuzorem. Auto ma także nakładki progowe z logo GR Sport, a zawieszenie jest obniżone o 10 mm. We wnętrzu są czerwone przeszycia, elementy wykończeniowe w kolorze Gunmetal i perforowana skóra na kierownicy, a także aluminiowe nakładki na pedały oraz sportowe fotele z tapicerką z ekologicznego zamszu. Jak w innych Yarisach Cross również tu można mieć dwukolorowe kompozycje nadwozia w sześciu wariantach, w tym unikalne dla tej odmiany połączenie lakieru Dynamic Grey z czarnym dachem Eclipse Black.
Toyota Yaris Cross GR Sport
Czytaj więcej
Brak komponentów do produkcji samochodów jest powodem, dla którego japońska Toyota ogłosiła zamknięcie zakładu w St Petersburgu.
Konfigurację Yarisa Cross w nowej wersji można rozbudować o pakiet VIP, zawierający wyświetlacz HUD na przedniej szybie, światła matrycowe w technologii LED z systemem adaptacyjnych świateł drogowych (AHS), automatyczną regulację świateł głównych i otwierane bezdotykowo, elektrycznie unoszone drzwi bagażnika. Yaris Cross GR Sport jest dostępny wyłącznie z układem Hybrid Dynamic Force 1.5 o mocy 116 KM, napędzającym przednie koła. Auto w tej konfiguracji rozpędza się od 0 do 100 km/h w 11,2 s, a jego zużycie paliwa wynosi wg. danych producenta od 4,4 l/100 km. Układ opiera się na trzycylindrowym silniku 1,5 l, który osiąga maksymalną moc 92 KM. Samochód jest standardowo wyposażony w systemy bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense 2.5, dwustrefową klimatyzację automatyczną i nowy system multimedialny Toyota Smart Connect z 9-calowym ekranem dotykowym oraz bezprzewodowym połączeniem z Apple CarPlay i Android Auto.
Toyota Yaris Cross GR Sport