O jakości świadczy nie tylko funkcjonalność, ale też trwałość, a szczególnie dotyczy to produktów klasy premium. Nabywcy produktów z tego segmentu oczekują dodatkowej wartości — obsługi wykraczającej poza codzienne standardy. Firma Nokian Tyres zaoferowała klientom na rynkach Europy Środkowej specjalną gwarancję na opony klasy premium z wybranych serii. Chodzi w niej o to, że w razie uszkodzenia opony wskutek wypadku Nokian Tyres wymieni ją niezwłocznie i bezpłatnie. Najnowsza z gwarancji Nokian Tyres obowiązuje w ciągu 24 miesięcy od zakupu nowego zestawu.

CZYTAJ TAKŻE: Czy opony zimowe powinny być obowiązkowe?

Dodatkowa gwarancja jest dostępna dla wszystkich klientów, którzy kupią pełny zestaw (lub co najmniej parę) opon jednego z wybranych modeli. W ramach gwarancji można wymienić każdą uszkodzoną oponę tylko raz, a opona na wymianę będzie w tym samym rozmiarze, co oryginalna. Gwarancja nie obejmuje wymienionych opon ani wypadków spowodowanych celowo, wskutek nieumiejętnego obchodzenia się z ogumieniem lub podczas uprawiania sportów motorowych, a także opon używanych w pojazdach ratunkowych.

""

moto.rp.pl

CZYTAJ TAKŻE: Zużyte opony – jak je rozpoznać? 6 wskazówek

Drugą propozycją Nokiana jes dwutygodniowa gwarancja zadowolenia. Dzięki niej klient może zmienić zdanie w ciągu dwóch tygodni i zamienić bezpłatnie opony na lepiej dopasowany zestaw. Ta gwarancja obejmuje tylko całe zestawy czterech opon wybranych modeli wskazanych w witrynie internetowej Nokian Tyres. Opony nie mogą wykazywać nadmiernego zużycia i są w takim samym rozmiarze co kupione pierwotnie. Zużycie można sprawdzić na podstawie wskaźnika DSI na wzorze opony, który musi mieć widoczną cyfrę 8. Lista wszystkich modeli objętych poszczególnymi gwarancjami Nokian Tyres jest dostępna w witrynie internetowej producenta.