Reklama

Co czwarty sprzedany pickup w Polsce to Toyota Hilux

Październik przyniósł kolejne dobre wyniki Toyoty na rynku aut użytkowych. To efekt rozbudowywania gamy modelowej oraz rozwojowi sieci salonów Toyota Professional. Dzięki temu marka zyskuje coraz mocniejszą pozycję w klasie samochodów dostawczych.

Publikacja: 10.11.2020 11:29

Co czwarty sprzedany pickup w Polsce to Toyota Hilux

Foto: moto.rp.pl

W październiku polscy klienci zarejestrowali 67 Hiluxów, o 37 proc. więcej niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku. W tym czasie rejestracje pick-upów spadły o 18 proc., a udział w rynku Hiluxa wyniósł w ubiegłym miesiącu 32,5 proc. W ciągu 10 miesięcy roku model ten został zarejestrowany 575 razy, co daje mu drugie miejsce w segmencie. Jest to wynik o 24 proc. lepszy od ubiegłorocznego. Hiluxy stanowią 24,4 proc. wszystkich pick-upów zarejestrowanych do października.

CZYTAJ TAKŻE: Toyota najbardziej wartościową firmą motoryzacyjną na świecie

""

Toyota Hilux.

Foto: moto.rp.pl

Proace City i Proace City Verso to nowe modele w gamie Toyoty, dzięki którym marka zadebiutowała w segmencie kompaktowych aut dostawczych. Tegoroczne wyniki wyraźnie wskazują, że oferta Toyoty sprawdziła się na tym konkurencyjnym rynku. W październiku zarejestrowano 296 egzemplarzy kompaktowych vanów Toyoty, co daje im czwarte miejsce w segmencie i 14,1-procentowy udział. Od początku roku wyjechało na drogi 1 870 tych samochodów, co odpowiada 11,4 procentom wszystkich tego rodzaju aut zarejestrowanych w Polsce w tym okresie. Proace City Verso był w ubiegłym miesiącu liderem segmentu kombivanów. Czwartą pozycję zajął w ubiegłym miesiącu także średniej wielkości van Proace. Z salonów wyjechało 108 egzemplarzy, co stanowi 8,9 proc. wszystkich zarejestrowanych aut z segmentu. Od stycznia do października PROACE zanotował 1 368 rejestracji, a jego udział w segmencie wynosi 12,4 proc.

""

Toyota ProAce City Verso.

Foto: moto.rp.pl

Reklama
Reklama

– To już kolejny miesiąc bardzo dobrych wyników naszych aut dostawczych. Samochody użytkowe Toyoty zyskują coraz silniejszą pozycję w swoich segmentach. Proace i Proace City to stosunkowo nowe modele, o nowoczesnej konstrukcji, zaawansowanych technologiach i wysokich wartościach rezydualnych, które odzwierciedlają jakość i niezawodność naszych modeli. Jednocześnie samochody dostawcze Toyoty mają do zaoferowania szeroki wybór wersji, akcesoriów i rodzajów zabudowy – powiedział Tomasz Suliga, LCV Manager Toyota Motor Poland i Toyota Central Europe.

CZYTAJ TAKŻE: Test | Toyota Yaris Hybrid: Samochód kompletny

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

Reklama
Reklama
""

Toyota Hilux.

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Toyota ProAce City Verso.

Foto: moto.rp.pl

Reklama
Reklama

W październiku polscy klienci zarejestrowali 67 Hiluxów, o 37 proc. więcej niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku. W tym czasie rejestracje pick-upów spadły o 18 proc., a udział w rynku Hiluxa wyniósł w ubiegłym miesiącu 32,5 proc. W ciągu 10 miesięcy roku model ten został zarejestrowany 575 razy, co daje mu drugie miejsce w segmencie. Jest to wynik o 24 proc. lepszy od ubiegłorocznego. Hiluxy stanowią 24,4 proc. wszystkich pick-upów zarejestrowanych do października.

Reklama
Tu i Teraz
Dieselgate w Polsce. Volkswagen zapłaci 73,7 mln zł i kończy batalię z UOKiK
Tu i Teraz
To nie jest Corolla. Ten model Toyoty jest najpopularniejszą hybrydą na świecie
Tu i Teraz
Dacia Sandero królem Europy. W czasach drogich SUV-ów i elektryków wygrywa prostota
Tu i Teraz
Autostrada Wielkopolska znów podnosi ceny. To już drugi raz w tym roku
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Tu i Teraz
Odcinkowy pomiar prędkości na A4 zbiera rekordowe żniwa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama