Cupra e-Garage. Coś więcej niż wirtualny salon

Cupra e-Garage to nowa cyfrowa siedziba hiszpańskiej marki. Miejsce zostało wirtualnie zlokalizowane na przylądku Formentor na Majorce. Przestrzeń została zaprojektowana, by zapewnić gościom z całego świata interaktywne doświadczenie wartości i stylu marki. Cyfrowa platforma pomogła również w wyszkoleniu 600 Cupra Masterów z całego świata.

Publikacja: 06.11.2020 09:22

Cupra e-Garage. Coś więcej niż wirtualny salon

Foto: Cupra e-Garage.

Ogłoszona strategia ma wspomóc prezentację nowych modeli hiszpańskiej marki. W tym celu Cupra we współpracy z barcelońską firmą Mediapro Group stworzyła wirtualną przestrzeń Cupra e-Garage, która pozwoli odwiedzającym na zapoznanie się z samochodami z miedzianym logo. Projekt siedziby nawiązuje do istniejących w realnym świecie butikowych salonów marki . – Zależy nam, by podkreślić pozycję Cupry jako marki na miarę XXI wieku – mówi Antonino Labate, dyrektor ds. strategii i rozwoju.

CZYTAJ TAKŻE: Cupra rozpoczęła produkcję pierwszego własnego modelu

""

Foto: moto.rp.pl

Podczas spotkania inaugurującego Cupra e-Garage przedstawiono również pozostałe założenia cyfrowej strategii. Przedstawiciele marki zapowiadają w nieodległej przyszłości uruchomienie oddzielnej platformy, która umożliwi organizację koncertów na żywo dostępnych z dowolnego miejsca na świecie. Marka zamierza podjąć się współprodukcji programu telewizyjnego przedstawiającego pełnię możliwości wyczynowych samochodów. Produkcja zostanie udostępniona na wybranych platformach VOD. Sam e-Garage spełniać będzie również ważne funkcje szkoleniowe. Pierwsze spotkanie, w którym wzięło udział ponad 600 specjalistów mark. Ma to pozwolić na łatwiejsze i sprawniejsze przekazywanie wiedzy o ofercie marki.

""

Foto: moto.rp.pl

Hiszpański producent planuje rozwijać także format ekskluzywnych salonów stacjonarnych. Pierwsze siedziby powstały w Mexico City oraz Hamburgu. Wśród priorytetowych rynków, na których ma pojawić się lokal marki, wymieniana jest Polska. Przewiduje się, że polski salon Cupra może zostać otwarty w pierwszym półroczu 2021 roku.

CZYTAJ TAKŻE: Cupra Leon: Wiara w sportowego ducha

""

Foto: moto.rp.pl

Ogłoszona strategia ma wspomóc prezentację nowych modeli hiszpańskiej marki. W tym celu Cupra we współpracy z barcelońską firmą Mediapro Group stworzyła wirtualną przestrzeń Cupra e-Garage, która pozwoli odwiedzającym na zapoznanie się z samochodami z miedzianym logo. Projekt siedziby nawiązuje do istniejących w realnym świecie butikowych salonów marki . – Zależy nam, by podkreślić pozycję Cupry jako marki na miarę XXI wieku – mówi Antonino Labate, dyrektor ds. strategii i rozwoju.

Tu i Teraz
Szaleńczy skok akcji Tesli. Elon Musk może dziękować Trumpowi
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Tu i Teraz
Najtańszy nowy Rolls-Royce i wyjątkowy prezent pod choinkę
Tu i Teraz
Kolejna niemiecka marka zniknie z rynku. Poddostawca branży moto ogłasza upadłość
Tu i Teraz
Nowy znak drogowy na europejskich drogach. Co oznacza biały romb?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Tu i Teraz
Znana marka motoryzacyjna uratowana. Znaleziono nowego inwestora