Cupra e-Garage. Coś więcej niż wirtualny salon

Cupra e-Garage to nowa cyfrowa siedziba hiszpańskiej marki. Miejsce zostało wirtualnie zlokalizowane na przylądku Formentor na Majorce. Przestrzeń została zaprojektowana, by zapewnić gościom z całego świata interaktywne doświadczenie wartości i stylu marki. Cyfrowa platforma pomogła również w wyszkoleniu 600 Cupra Masterów z całego świata.

Publikacja: 06.11.2020 09:22

Cupra e-Garage. Coś więcej niż wirtualny salon

Foto: Cupra e-Garage.

Ogłoszona strategia ma wspomóc prezentację nowych modeli hiszpańskiej marki. W tym celu Cupra we współpracy z barcelońską firmą Mediapro Group stworzyła wirtualną przestrzeń Cupra e-Garage, która pozwoli odwiedzającym na zapoznanie się z samochodami z miedzianym logo. Projekt siedziby nawiązuje do istniejących w realnym świecie butikowych salonów marki . – Zależy nam, by podkreślić pozycję Cupry jako marki na miarę XXI wieku – mówi Antonino Labate, dyrektor ds. strategii i rozwoju.

CZYTAJ TAKŻE: Cupra rozpoczęła produkcję pierwszego własnego modelu

""

moto.rp.pl

Podczas spotkania inaugurującego Cupra e-Garage przedstawiono również pozostałe założenia cyfrowej strategii. Przedstawiciele marki zapowiadają w nieodległej przyszłości uruchomienie oddzielnej platformy, która umożliwi organizację koncertów na żywo dostępnych z dowolnego miejsca na świecie. Marka zamierza podjąć się współprodukcji programu telewizyjnego przedstawiającego pełnię możliwości wyczynowych samochodów. Produkcja zostanie udostępniona na wybranych platformach VOD. Sam e-Garage spełniać będzie również ważne funkcje szkoleniowe. Pierwsze spotkanie, w którym wzięło udział ponad 600 specjalistów mark. Ma to pozwolić na łatwiejsze i sprawniejsze przekazywanie wiedzy o ofercie marki.

""

moto.rp.pl

Hiszpański producent planuje rozwijać także format ekskluzywnych salonów stacjonarnych. Pierwsze siedziby powstały w Mexico City oraz Hamburgu. Wśród priorytetowych rynków, na których ma pojawić się lokal marki, wymieniana jest Polska. Przewiduje się, że polski salon Cupra może zostać otwarty w pierwszym półroczu 2021 roku.

CZYTAJ TAKŻE: Cupra Leon: Wiara w sportowego ducha

""

moto.rp.pl

Ogłoszona strategia ma wspomóc prezentację nowych modeli hiszpańskiej marki. W tym celu Cupra we współpracy z barcelońską firmą Mediapro Group stworzyła wirtualną przestrzeń Cupra e-Garage, która pozwoli odwiedzającym na zapoznanie się z samochodami z miedzianym logo. Projekt siedziby nawiązuje do istniejących w realnym świecie butikowych salonów marki . – Zależy nam, by podkreślić pozycję Cupry jako marki na miarę XXI wieku – mówi Antonino Labate, dyrektor ds. strategii i rozwoju.

Tu i Teraz
BMW wzywa do warsztatów ponad 460 000 używanych aut. Chodzi o poduszki powietrzne
Tu i Teraz
Elektryczny hipersamochód Lotusa rozbija się w Goodwood po przejeździe 100 m
Tu i Teraz
Legendarny tor wyścigowy wystawiony na sprzedaż. Przez 62 lata był w posiadaniu rodziny
Tu i Teraz
Ze Śląska na Pomorze Zachodnie w pięć godzin? Tak, dzięki nowej drodze ekspresowej
Materiał Promocyjny
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Tu i Teraz
Turcy już mają swoje auta elektryczne. Teraz będą je sprzedawać w całej Europie
Materiał Promocyjny
Branża bankowa gorszy okres ma za sobą