Suzuki Motor Poland jeszcze mocniej wspiera polski sport. 17 lipca japońska marka podpisała umowę sponsoringową z polskim Związkiem Koszykówki. Dzięki temu w sezonie 2020/2021 Suzuki będzie tytularnym sponsorem 1 Ligi Mężczyzn.

Pierwszy raz w historii, 1 Liga Koszykówki Mężczyzn zyskała sponsora tytularnego. Porozumienie w tej sprawie zostało podpisane 17 lipca 2020 roku pomiędzy Suzuki Motor Poland oraz Polskim Związkiem Koszykówki. Tym samym rozgrywki mężczyzn w sezonie 2020/2021 będą nosić nazwę Suzuki 1 Liga Mężczyzn.

CZYTAJ TAKŻE: Wartość rezydualna SUV-ów. Suzuki i Toyota zostawili konkurencję w tyle

– Pracowaliśmy długo, aby po raz pierwszy w historii rozgrywki 1 Ligi Mężczyzn zyskały sponsora tytularnego. Wspólnie z Suzuki Motor Poland otwieramy nowy rozdział w historii 1 Ligi Mężczyzn, tworząc kolejny koszykarski produkt w Polsce. Jestem bardzo wdzięczny panu prezesowi Piotrowi Dulnikowi, że nasza współpraca z każdym rokiem się poszerza. Od najbliższego sezonu wszystkie kluby 1 Ligi Mężczyzn otrzymają do dyspozycji po pięć aut marki Suzuki – podkreśla Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.

Marka Suzuki wraz ze startem sezonu 2020/2021, będzie widoczna na banerach reklamowych, na parkiecie, nad koszami, ściankach sponsorskich oraz wszelkich materiałach promujących Suzuki 1 Ligi Mężczyzn. – To dla nas wielki zaszczyt, że marka Suzuki jest pierwszym sponsorem tytularnym w historii pierwszoligowych rozgrywek. Nasze kolejne, wspólne działania są tylko potwierdzeniem, że jesteśmy lojalni w stosunku do naszych partnerów i stawiamy na długofalową i stabilną współpracę. Liczymy, że nasze zaangażowanie w Suzuki 1 Ligę Mężczyzn pozwoli podwyższyć i umocnić rangę oraz poziom tych rozgrywek – mówi Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.

Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland.

CZYTAJ TAKŻE: Nowe Suzuki Swift: Ogólnie zoptymalizowany

Jest to kolejna promocja sportu wspierana przez japońską markę. Do tej pory sponsorowała reprezentację oraz Energa Basket Ligę, reprezentację szczypiornistów i PGNiG Superligę, drużynę piłkarską grającą w PKO BP Ekstraklasie – Koronę Kielce, a także polski boks olimpijski. Współpraca japońskiej marki i Polskiego Związku Bokserskiego trwa od 2018 roku. Teraz do tego grona można doliczyć również 1 Ligę Mężczyzn w koszykówce.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Wszystko co wiemy o nowym Volkswagenie Golfie VIII

45 lat temu Volkswagen po raz pierwszy zaprezentował Golfa. Od tego czasu sprzedano ponad ...

Ford przenosi kolejną część biznesu z Europy do USA

Ford w ramach głębokiej restrukturyzacji chce przenieść szereg kompetencji z Europy do USA. W ...

Toyota i Suzuki pogłębiają współpracę

Toyota i Suzuki zacieśniają współpracę. Celem japońskiej kooperacji jest bardziej intensywna współpraca w segmencie ...

Dopłaty, ulgi i złomowanie. Europa pomaga motoryzacji

Ponad 20 mld euro przeznaczyły kraje z silną branżą motoryzacyjną na wsparcie producentów samochodów. ...

Rozpoczęcie produkcji Infiniti Q30 w fabryce Nissana w Sunderland w grudniu 2015 r.

Nissan nie będzie produkował X-Traila w Wielkiej Brytanii

Nissan ogłosił w poniedziałek 4 lutego, że rezygnuje z planów produkowania w fabryce w ...

Mazda 3 2.0 SKYACTIV-G: Kompakt na długie podróże

„Dostanie pan nasz najlepiej sprzedający się model – dwa litry, 120 koni.” Tak szefowa ...