Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image

Nowe, udoskonalone standardy sprzedaży i obsługi są wprowadzane w przededniu wkroczenia marki Suzuki w drugie stulecie swojego istnienia w 2020 roku.

– Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketingu mix i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dziś prezentujemy nowy Salon Firmowy Suzuki. To miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży marki w Polsce. Nowy projekt został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki – silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki – powiedział Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.

Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się on na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a ostateczny kształt projektu został sformułowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Wytyczne dotyczące kolorystyki ścian i podłogi definiują dominujący kolor biały, jako symbolizujący wysoką jakość i wyrafinowanie. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Specjalną atencją zostały otoczone dzieci, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów Suzuki. Lampy emitujące światło w kolorze niebieskim oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

Byliśmy na otwarciu pierwszego salonu przebudowanego według nowych standardów. Trzeba przyznać, że całość robi bardzo pozytywne wrażenie. Nowy styl podnosi zdecydowanie standard obsługi. Czerwone samochody, białe ściany i podłoga, dużo szkła to wszystko wygląda bardziej jakbyśmy byli w salonie Ferrari. Z taką prezencją Suzuki w obsłudze klienta szybko awansuje na sam szczyt. Tego typu standardy można spotkać w markach premium. I to też nie we wszystkich. Cieszy też fakt, że to autorski projekt made in Poland.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Kontrola przebiegu, radiowóz na zakazie i inne nowości w przepisach

Jak poinformowało Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji 07 listopada wchodzi w życie rozporządzenie, które ...

Hulajnoga e-tron sygnowana przez Audi

Nowy trend: e-hulajnoga od Fiata, Seata czy Audi

Moda na elektryczne jednoślady pożyczane na minuty przełożyła się na boom na zakupy takich ...

Skoda Kamiq: Trzeci, najmniejszy SUV czeskiej marki

Skoda Kamiq będzie trzecim modelem czeskiej marki w segmencie SUV. Jej premiera odbędzie się ...

Koncepcyjny model Toyoty i-Ride, przygotowany do autonomicznej jazdy, pokazany podczas Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas w styczniu 2018 r.

Miasteczko dla autonomicznych aut

Toyota Research Institute buduje ośrodek testowy do rozwoju systemów zautomatyzowanej jazdy. Centrum – o ...

Gołąb złapany na radar. Przekroczył dozwoloną prędkość

W niemieckim mieście Bocholt żyje szczególnie szybko latający gołąb. 13.2.2019 roku został wyłapany przez ...

Nowe Suzuki Swift: Ogólnie zoptymalizowany

Suzuki zmodernizowało miejskiego Swifta. Od teraz auto otrzyma zoptymalizowany napęd hybrydowy i rozszerzone wyposażenie ...