W ramach prezentacji 15 nowych samochodów elektrycznych Toyota ukryła w tylnym rzędzie mały, bezimienny samochód sportowy. Żółty sportowy model może stać się elektrycznym następcą modelu MR2. Nie wiadomo czy Toyota zastosuje platformę E-TNGA w modelu sportowym, z której korzystać będzie nowa rodzina oznaczona nazwą bZ. Platforma ma być wykorzystywana w siedmiu modelach.
Plotka o odrodzeniu modelu MR2 krąży od lat. W 2015 roku pokazano studyjny model S-FR Concept, a również szef Toyoty, Toyoda, który jest zdeklarowanym fanem samochodów sportowych kilkakrotnie wyrażał chęć reaktywacji modeli Supra, Celica i MR2. Supra jest na rynku od około trzech lat, GR86 można uznać za odpowiednik Celiki - brakuje tylko następcy MR2. Główny inżynier Toyoty, Tesuya Tada, już w 2018 roku mówił w jednym z wywiadów o elektryczny MR2.
Toyota MR2 była produkowana w trzech generacjach od 1984 do 2007 roku. Ostatnia wersja dwumiejscowego roadstera z centralnie umieszczonym silnikiem i napędem na tylne koła była napędzana czterocylindrowym silnikiem o pojemności 1,8 litra i mocy 140 KM.