Toyota nazwała go Aygo X. Mały, miejski SUV bazujący na najmniejszym modelu w gamie Toyoty. Model X nie będzie bezpośrednim następcą Aygo. Auto zostało zaprojektowane przez projektantów w centrum projektowym Toyota-Lexus pod Niceą, a jego produkcja odbywać się będzie w Kolinie w Czechach. Aygo X jest przeznaczone na rynek europejski.
Nowy model bazuje na płycie podłogowej Toyota New Global Architecture (TNGA), na której budowane są modele Yaris i Yaris Cross. Aygo X wyróżnia się standardowym dwukolorowym lakierem nadwozia, przednim grillem w kształcie trapezu. Zresztą ten kształt powtarza się w różnych miejscach karoserii. Przy wymyślaniu kolorów nadwozia zainspirowano się przyprawami. I tak zielony odcień nazywa się kardamon, chili to mocna czerwień, a np. imbir oznacza kolor beżowy. Całkowita długość karoserii wynosi 3,7 metra. Promień zawracania ma wynosić 9,4 metra. Standardowe 18-calowe koła zapewniają duży prześwit. Oczywiście nie ma tu napędu na wszystkie koła. Aygo X ma sprawdzić się głównie w mieście (szerokość nadwozia - 1,74 m). Bagażnik pomieści 231 litrów.
Dla fanów audio dostępny będzie system dźwiękowy JBL z 300-watowym wzmacniaczem, czterema głośnikami i subwooferem w bagażniku. Na liście opcji znajdzie się też elektrycznie otwierany składany dach wykonany z tkaniny. Ekran systemu informacyjno-rozrywkowego w środkowej części deski rozdzielczej ma 9 cali (około 23 centymetry). Android Auto i Apple Carplay są zintegrowane z systemem informacyjno-rozrywkowym, a do odczytywania danych, takich jak np. lokalizacja pojazdu lub poziom napełnienia baku, można użyć dedykowanej aplikacji MyT Toyota.