Zmiany nie są duże i objęły nieco zmienione przednie światła, które teraz są w technologii LED. Pojawiły się też nowe kolory nadwozia, wzory aluminiowych felg i kombinacje kolorystyczne nadwozia i dachu. We wnętrzu jeszcze mniej nowości – standardowo oferowany jest 8-calowy ekran dotykowy, a 4,2-calowy wyświetlacz w zestawie wskaźników ma wyższą niż dotychczas rozdzielczości.
CZYTAJ TAKŻE: Red Dot Award 2020: Kia znów najpiękniejsza
Z oferty wycofano diesela 1.6 CRDi (115 KM). Pojawił się natomiast model z miękką hybrydą (mHEV) o mocy 120 KM, który współpracuje z sześciostopniową manualną skrzynią biegów wyposażoną w system „Clutch by Wire” (elektronicznie sterowane sprzęgło), albo z dwusprzęgłowym automatem 7-DCT. To aktualnie najmocniejsza jednostka napędowa w ofercie Stonica. Poza tą wersją oferowany jest wolnossący silnik benzynowy 1.2 DPI o mocy 84 KM oraz 1,0 litrowy T-GDi 100 KM, który współpracuje z sześciobiegową przekładnią mechaniczną (wcześniej była to skrzynia o 5-biegach) lub z automatyczną skrzynią o siedmiu przełożeniach.
Kia Stonic.