Ceny | Ford Mustang 2020: Kupuj póki jest

Popularność Forda Mustanga z roku na rok na polskim rynku nie słabnie. Teraz importer podał ceny modelu w roku 2020.

Publikacja: 02.03.2020 09:03

Ceny | Ford Mustang 2020: Kupuj póki jest

Foto: moto.rp.pl

Jeszcze nigdy żadne amerykańskie auto nie sprzedawało się tak dobrze na polskim rynku jak Mustang. Opel za czasów GM próbował z Chevroletem Camaro, były zakusy z Cadillakiem, teraz szczęścia próbuje picku-up RAM. i Dodge Challanger. Jak podaje IBRM Samar w 2019 roku zarejestrowano na polskim rynku około 780 egzemplarzy Forda Mustanga. To od kilku lat plus minus stała kwota rejestracji tych aut. W między czasie Mustang stanowi 2,6 procent łącznej sprzedaży Forda w Polsce.

""

Ford Mustang GT.

Foto: moto.rp.pl

Sprzedaż Mustanga wystartowała na polskim rynku w 2015 roku. Za zwykłego Mustanga, z silnikiem 2.3 EcoBoost trzeba było wtedy zapłacić 170 300 zł. Wersja V8 kosztowała od 195 300 zł. W 2020 roku cena za podstawowy model 2.3 EcoBoost (290 KM) rozpoczyna się od 199 010 zł. Coupe z oznaczeniem GT, czyli Mustang z ośmioma cylindrami (450 KM) to koszt minimum 223 810 zł. Za Bullitta (V8, 460 KM) musimy przelać dilerowi Forda co najmniej 256 910 zł.

""

Ford Mustang Bullitt.

Foto: moto.rp.pl

""

Ford Mustang Bullitt.

Foto: moto.rp.pl

Jeśli wolicie wersję z otwartym dachem to przygotujcie się na wydatek 216 010 złotych. Za kabriolet z silnikiem V8 ford liczy sobie nie mniej niż 240 810 zł. Licząc prościej niezależnie od wersji silnikowej cabrio jest droższe od coupe o 17 000 zł. Bullitt dostępny jest jak zawsze wyłącznie jako coupe. Od premiery w 2015 roku na polskim rynku auto zdrożało w podstawowej wersji o 28 710 zł, a model V8 niemal dokładnie tyle samo (28 510 zł).

CZYTAJ TAKŻE: Ford Puma: Coś więcej niż Fiesta

""

Foto: moto.rp.pl

Ceny Ford Mustang 2020:

– Coupe 2.3 EcoBoost – od 199 010 zł
– Coupe V8 – od 223 810 zł
– Bullitt – od 256 910 zł
– Cabrio 2.3 EcoBoost – od 216 010 zł
– Cabrio V8 – od 240 810 zł

Prawdziwą konkurencją dla Mustanga na polskim rynku jest jedynie niedawno wprowadzony Dodge Challenger. W podstawowej wersji, która ma 305 KM mocy napędza go silnik V6. To przewaga nad bazowym, 4-cylindrowym Mustangiem tym większa, że Dodge kosztuje mniej (od 195 000 zł). Za wersję Challengera z silnikiem V8 kupimy Mustanga Bullitta. Reszta konkurentów jest raczej hipotetyczna. Nie licząc wspomnianego Dodge żaden z nich nie oferuje silnika V8, a ich cena zaczyna się tam gdzie Mustanga kończy.

""

Ford Mustang.

Foto: moto.rp.pl

Ceny konkurencji:

– Audi A5 Coupe 2.0 TFSI (245 KM) – od 200 200 zł
– BMW M240i (340 KM) – od 228 500 zł
– BMW serii 4 Coupe (252 KM) – od 199 200 zł
– BMW serii 4 Coupe (326 KM) – od 263 800 zł
– BMW Z4 (258 KM) – od 206 300 zł
– Dodge Challenger (3,6l, V6, 305 KM) – od 195 000 zł
– Dodge Challenger (5,7 l HEMI V8, 372 KM) – od 257 000 zł
– Mercedes C300 Coupe (2,0l 258 KM) – od 193 300 zł
– Mercedes C400 Coupe (333 KM) – od 257 600 zł
– Nissan 370Z (328 KM) – od 182 700 zł
– Nissan 370Z Nissmo (344 KM) – od 235 700 zł
– Porsche Caymann (300 KM) – od 248 000 zł

""

Foto: moto.rp.pl

W przyszłym roku w sprzedaży powinna pojawić się jeszcze jedna wersja Mustanga ze skrótem Mach-E. To elektryczny model, który posiada karoserię SUV i poza zapożyczonymi nazwami nie ma nic wspólnego z klasycznym modelem Forda. Pewnie z czasem elektryczny Mustang zastąpi tego aktualnego. Śpieszcie się, kupujcie i spełniajcie swoje marzenia o amerykańskiej motoryzacji do póki w Europie jest dostępna.

CZYTAJ TAKŻE: Oficjalne zdjęcia Mustanga Mach E. Tak wygląda elektryczny SUV Forda

""

Ford Mustang Mach-E.

Foto: moto.rp.pl

Jeszcze nigdy żadne amerykańskie auto nie sprzedawało się tak dobrze na polskim rynku jak Mustang. Opel za czasów GM próbował z Chevroletem Camaro, były zakusy z Cadillakiem, teraz szczęścia próbuje picku-up RAM. i Dodge Challanger. Jak podaje IBRM Samar w 2019 roku zarejestrowano na polskim rynku około 780 egzemplarzy Forda Mustanga. To od kilku lat plus minus stała kwota rejestracji tych aut. W między czasie Mustang stanowi 2,6 procent łącznej sprzedaży Forda w Polsce.

Pozostało 85% artykułu
Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy