Premiera nowego VW Golfa GTI już na salonie w Genewie

Na salonie motoryzacyjnym w Genewie nowy Golf zostanie zaprezentowany w dwóch nowych wersjach – jako GTD, oraz GTI. Volkswagen pokazał pierwszy rysunek nowego GTI.

Publikacja: 23.02.2020 09:44

Premiera nowego VW Golfa GTI już na salonie w Genewie

Foto: moto.rp.pl

Oprócz Volkswagna Golfa VIII w wersji GTD na genewskim stoisku (5-15.03) pojawi się nowa generacja GTI. Póki co VW nie zdradza zbyt wiele szczegółów na temat nowych modeli. Wiadomo już, że GTI otrzyma czerwony pasek w osłonie chłodnicy czy sportowe fotele z obiciami w klasyczną kratę. Pojawią się też inne dodatki odróżniające GTI od reszty wersji – nowe światła LED z przodu, grill o strukturze plastra miodu ze zintegrowanymi światłami przeciwmgielnymi, tylny dyfuzor z dwoma rurami wydechowymi.

""

Tak ma wyglądać przód nowego Golfa GTI.

Foto: moto.rp.pl

Volkswagen po cichu wspomina o wyższym poziomie wydajności turbodoładowanego silnika benzynowego, a także ulepszonym adaptacyjnym zawieszeniu. Podobno nowy GTI będzie wyposażony w zelektryfikowaną jednostkę napędową. Ma nie być to pełna hybryda, ale nowy model na skorzystać z rozwiązań, które od pewnego czasu stosuje Audi (elektrycznie wspomagany kompresor). Wprowadzenie Golfa GTI ósmej generacji na rynek planowane jest na drugą połowę 2020 roku. Cen póki co nie ma. Golf 7 jest obecnie nadal dostępny w wersji GTI Performance (245 KM). Jego cena rozpoczyna się od 142 990 zł, a model GTI TCR (290 KM) od 167 690 zł.

CZYTAJ TAKŻE: Volkswagen Golf VIII: Przewaga nad resztą świata

""

Volkswagen Golf VII GTI TCR.

Foto: moto.rp.pl

""

Volkswagen Golf GTI Performance.

Foto: moto.rp.pl

Oprócz Volkswagna Golfa VIII w wersji GTD na genewskim stoisku (5-15.03) pojawi się nowa generacja GTI. Póki co VW nie zdradza zbyt wiele szczegółów na temat nowych modeli. Wiadomo już, że GTI otrzyma czerwony pasek w osłonie chłodnicy czy sportowe fotele z obiciami w klasyczną kratę. Pojawią się też inne dodatki odróżniające GTI od reszty wersji – nowe światła LED z przodu, grill o strukturze plastra miodu ze zintegrowanymi światłami przeciwmgielnymi, tylny dyfuzor z dwoma rurami wydechowymi.

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy