Pół miliona SUV-ów Lexusa na europejskim rynku

Lexus świętuje osiągnięcie sprzedaży pół miliona SUV-ów na europejskich rynkach.

Publikacja: 22.12.2019 11:19

Pół miliona SUV-ów Lexusa na europejskim rynku

Foto: moto.rp.pl

Łączna sprzedaż SUV-ów Lexusa od 2000 roku, a więc debiutu modelu RX na europejskim rynku, osiągnęła na koniec listopada 2019 wynik ponad 501 000 egzemplarzy. Lexus RX, jest wśród całej gamy numerem jeden – 275 000 samochodów dostarczonych do klientów. W 2005 roku wraz z debiutem modelu RX 400h Lexus RX stał się pierwszym luksusowym hybrydowym SUV-em na świecie.

""

Najnowsza odsłona Lexusa RX.

Foto: moto.rp.pl

""

Pierwszy hybrydowy SUV Lexusa RX z 2005 roku.

Foto: moto.rp.pl

Modele hybrydowe stanowią niemal połowę z 500 000 SUV-ów Lexusa, które marka sprzedała dotąd na europejskim rynku. Ich proporcja do wersji z konwencjonalnym napędem nieprzerwanie rośnie. W 2019 roku hybrydy stanowiły 63 procent sprzedaży w całym regionie i 96 procent na rynkach Europy Zachodniej i Środkowej. Na ofertę SUV-ów Lexusa składają się również niedysponujące napędem hybrydowym modele LX oraz GX, dostępne w Rosji oraz na innych rynkach wschodnich.

""

Foto: moto.rp.pl

Łączna sprzedaż SUV-ów Lexusa od 2000 roku, a więc debiutu modelu RX na europejskim rynku, osiągnęła na koniec listopada 2019 wynik ponad 501 000 egzemplarzy. Lexus RX, jest wśród całej gamy numerem jeden – 275 000 samochodów dostarczonych do klientów. W 2005 roku wraz z debiutem modelu RX 400h Lexus RX stał się pierwszym luksusowym hybrydowym SUV-em na świecie.

Modele hybrydowe stanowią niemal połowę z 500 000 SUV-ów Lexusa, które marka sprzedała dotąd na europejskim rynku. Ich proporcja do wersji z konwencjonalnym napędem nieprzerwanie rośnie. W 2019 roku hybrydy stanowiły 63 procent sprzedaży w całym regionie i 96 procent na rynkach Europy Zachodniej i Środkowej. Na ofertę SUV-ów Lexusa składają się również niedysponujące napędem hybrydowym modele LX oraz GX, dostępne w Rosji oraz na innych rynkach wschodnich.

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy