Zarejestrowano 2 325 egzemplarzy Corolli – jest to najlepszy wynik nie tylko w historii tego modelu, ale wszystkich modeli Toyoty na polskim rynku. Corolla zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu najpopularniejszych samochodów w Polsce po raz szósty z rzędu.
Toyota Corolla Sedan.
Nowa generacja kompaktowej Toyoty zadebiutowała w marcu tego roku, powodując gwałtowny skok popularności Corolli. W okresie od stycznia do października Corolla zanotowała 15 829 rejestracji, co daje jej drugie miejsce w kraju. W tym samym okresie 2018 roku Polacy zarejestrowali 6 487 egzemplarzy, co oznacza wzrost rok do roku aż o 144 procent. Udział napędu hybrydowego w rejestracjach nowej Corolli wyniósł w październiku 67 procent. Najpopularniejszą opcją w gamie napędów jest układ hybrydowy 1.8 o mocy 122 KM (56 procent).
Toyota Corolla Hatchback.
Klienci biznesowi odpowiadają za 71 procent sprzedaży Corolli. Udział dużych przedsiębiorstw w całkowitej liczbie rejestracji wynosi 47 procent, zaś małych firm 24 procent. Nabywcy flotowi chętnie sięgają po lepiej wyposażone auta. Wersja Comfort, również z pakietami, odpowiada za 74 procent sprzedaży Corolli do firm. Do dużych flot najczęściej trafiają sedany (59 procent) – zarówno Corolla sedan nowej generacji, jak i Corolla Classic. Większe firmy najchętniej sięgają po hybrydy – aż 80 procent egzemplarzy nowej Corolli rejestrowanych przez duże przedsiębiorstwa ma napęd spalinowo-elektryczny. 16 procent to auta z silnikiem benzynowym 1.6. Nawet jeśli uwzględnić rejestracje Corolli Classic, hybrydy dominują w zakupach dużych firm, odpowiadając za 69 procent egzemplarzy trafiających do flot większych przedsiębiorstw.