A jest na co czekać, bo to pewnie jeden z ostatnich takich kabrioletów na rynku. Nieliczni producenci mają w ofercie auto z otwartym nadwoziem i 5,0-litrowym silnikiem V8 o mocy 477 KM. Prędkość maksymalna wynosi 270 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h 4,7 sekundy. Tu wersja kabrio w niczym nie odbiega LC 500 Coupe. Lexus póki co nie zdradził czy kabriolet będzie również dostępny z napędem hybrydowym.

Podobnie jak Coupé, LC 500 Cabrio ma 4,77 metra długości i klasyczne proporcje – długa maska, krótki, wyrazisty tył podkreślone są przez płaską przednią szybę i lekko uniesiony tylną. Wykonany z materiału dach można otworzyć lub zamknąć do prędkości 50 km/h. Sztywność nadwozia i tylne zawieszenie zostały wzmocnione, aby uwzględnić wyższą masę kabrioletu.

""

moto.rp.pl

Kabriolet zostanie wprowadzony na rynek latem 2020 roku. Ceny Lexus jeszcze nie podał. Coupe z silnikiem V8 startuje od 569 000 zł.

CZYTAJ TAKŻE: Wzrost sprzedaży Lexusa w Europie

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl