Silniki „Hybrid” i „Hybrid4” oparte są na silniku benzynowym 1,6 PureTech o mocy 180 KM, który w modelu 508 Hybrid jest wsparty 110-konnym silnikiem elektrycznym, a w 3008 GT Hybrid4, aż dwoma jednostkami na prąd – po jednej na każdą z osi. Obydwie wersje są wyposażone w akumulator litowo-jonowy 300 V, który jest zainstalowany pod tylnym rzędem siedzeń. W wersji z napędem na przednie koła ma pojemność 11,8 kWh, a z napędem na wszystkie koła 13,2 kWh. Zasięg na samym prądzie wynosi 50 km (WLTP).
Hybrydowy Peugeot 508 SW.
Kierowca mogą wybierać spośród maksymalnie pięciu trybów jazdy: całkowicie elektrycznie sterowany tryb ZEV (zerowa emisja), wydajny napęd na cztery koła (Hybrid4), mocny tryb sportowy i automatyczny tryb hybrydowy. Tryb ZEV jest trybem domyślnym i jest dostępny tylko do prędkości 125 km/h. Na pokładzie jest również funkcja, która działa jak hamulec silnikowy w celu odzyskania energii, oraz funkcja i-booster, która odzyskuje energię podczas hamowania lub podnoszenia nogi z pedału gazu.
Peugeot 3008 Hybrid4.