Dwie hybrydowe wersje trzech Peugeotów

Peugeot powiększa paletę silników dla modeli 508 i 3008. Będą to nowe hybrydowe jednostki benzynowe typu plug-in dostępne z napędem na przednie i wszystkie koła. Moc nowych silników to 225 lub 300 KM.

Publikacja: 04.10.2019 10:43

Dwie hybrydowe wersje trzech Peugeotów

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

Silniki „Hybrid” i „Hybrid4” oparte są na silniku benzynowym 1,6 PureTech o mocy 180 KM, który w modelu 508 Hybrid jest wsparty 110-konnym silnikiem elektrycznym, a w 3008 GT Hybrid4, aż dwoma jednostkami na prąd – po jednej na każdą z osi. Obydwie wersje są wyposażone w akumulator litowo-jonowy 300 V, który jest zainstalowany pod tylnym rzędem siedzeń. W wersji z napędem na przednie koła ma pojemność 11,8 kWh, a z napędem na wszystkie koła 13,2 kWh. Zasięg na samym prądzie wynosi 50 km (WLTP).

""

Hybrydowy Peugeot 508 SW.

Foto: moto.rp.pl

Kierowca mogą wybierać spośród maksymalnie pięciu trybów jazdy: całkowicie elektrycznie sterowany tryb ZEV (zerowa emisja), wydajny napęd na cztery koła (Hybrid4), mocny tryb sportowy i automatyczny tryb hybrydowy. Tryb ZEV jest trybem domyślnym i jest dostępny tylko do prędkości 125 km/h. Na pokładzie jest również funkcja, która działa jak hamulec silnikowy w celu odzyskania energii, oraz funkcja i-booster, która odzyskuje energię podczas hamowania lub podnoszenia nogi z pedału gazu.

""

Peugeot 3008 Hybrid4.

Foto: moto.rp.pl

Akumulator można naładować w 7 godzin w gniazdku domowym (moc ładowania 3,3 kW, 8 A), w 4 godziny w gniazdku zasilającym (moc ładowania 3,3 kW, 14 A) oraz w 1 h 45 min w stacji ładowania samochodów elektrycznych (moc ładowania 6,6 kW, 32 A). Klapka do ładowania znajduje się po lewej stronie auta, klapka do zbiornika zbiornika z paliwem po prawej stronie. Kable ładujące są umieszczone w schowku w podłodze bagażnika.

""

Foto: moto.rp.pl

Peugeot 3008 Hybrid4, który będzie dostępny tylko w wersji GT, osiąga moc 300 KM. To ma pozwolić na przyspieszenie do setki w 6,5 sekundy. Tym samym jest to aktualnie najszybszym produkcyjnym Peugeotem. Co za czasy… Układ napędowy w Peugeotcie 508 Hybrid i 508 SW Hybrid ma zostać zintegrowany tak, aby objętość bagażnika mogła pozostać bez zmian. Modele 508 mają być oferowane w wersjach Allure, Allure Business, GT Line i GT.

""

Peugeot 508 Hybrid.

Foto: moto.rp.pl

Nowe hybrydowe modele Peugeota można zamawiać od 1 października 2019 roku. Póki co znamy tylko ceny u naszych zachodnich sąsiadów. Nowy Peugeot 3008 GT Hybrid4 w Niemczech jest wyceniony na 50 800 euro, Peugeot 508 Hybrid od 44 000 euro, a 508 SW Hybrid od 45 100 euro.

ZOBACZ TAKŻE: Peugeot 2008: Wymyślony od nowa

""

Peugeot 3008 Hybrid4.

Foto: moto.rp.pl

""

Peugeot 508 Hybrid.

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

Silniki „Hybrid” i „Hybrid4” oparte są na silniku benzynowym 1,6 PureTech o mocy 180 KM, który w modelu 508 Hybrid jest wsparty 110-konnym silnikiem elektrycznym, a w 3008 GT Hybrid4, aż dwoma jednostkami na prąd – po jednej na każdą z osi. Obydwie wersje są wyposażone w akumulator litowo-jonowy 300 V, który jest zainstalowany pod tylnym rzędem siedzeń. W wersji z napędem na przednie koła ma pojemność 11,8 kWh, a z napędem na wszystkie koła 13,2 kWh. Zasięg na samym prądzie wynosi 50 km (WLTP).

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Materiał Promocyjny
Pieniądze od banku za wyrobienie karty kredytowej
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy