Bugatti Centodieci
Technicznie Bugatti Centodieci opiera się na Chironie. Jenak jego 16-cylindrowy silnik osiąga 100 KM więcej mocy (1600 KM), a tył samochodu opracowano niemal całkowicie od nowa. Całość ma nawiązywać do Bugatti EB 110. – Przy opracowywaniu i projektowaniu Centodieci stanęliśmy przed kilkoma wyzwaniami technicznymi – mówi projektant Bugatti Achim Anscheidt. – Przeniesienie klasycznego wyglądu w nowe tysiąclecie bez kopiowania było nie tylko technicznie skomplikowane. Musieliśmy zdefiniować nowy sposób łączenia złożonych wymagań aerotermicznych leżących u podstaw technologii Chiron z całkowicie odmiennym wyglądem.
Centodieci przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 2,4 sekundy, 200 km/h osiąga w czasie 6,1 s, a 300 km/h po 13,1 sekundach. Za to prędkość maksymalna została inaczej niż w Chironie elektronicznie ograniczona do 380 km/h. Centodieci (po włosku sto dziesięć) jest lżejszy o 20 kg dzięki zastosowaniu lżejszych wycieraczek czy stabilizatorów wykonanych z karbonu i mniejszych lusterek.