Porsche Cayman GT4.
Na początek niski ukłon dla szefostwa Porsche za wprowadzenie na rynek Caymana GT4. Jest sześciocylindrowy, wolnossący silnik, jest sześciobiegowa, manulna skrzynia biegów. Widzicie Panie i Panowie z BMW (a szczególnie ci z M GmbH) – da się! Można w dzisiejszych czasach zaproponować samochód zbudowany według starej, dobrej szkoły. Chętnych na niego na pewno nie zabraknie.
Porsche 718 Spyder.
Zacznijmy od jednostki napędowej. To sześciocylindrowy bokser, który nosi w sobie elementy z różnych innych, często wyczynowych silników. Ma pojemność 4 litrów, 420 KM mocy przy 7600/min, 420 Nm momentu obrotowego osiąganego od 5000 do 6800 obr./min i maksymalnie kręci się do 8000 obr./min. Nowy 718 GT4 jest na Pętli Północnej Nurburgringu o około dziesięć sekund szybszy od poprzedniego modelu. Przyspiesza do setki w 4,4 sekundy i potrafi się rozpędzić do 304 km/h. Chyba nie było szybszego Caymana.