Ford Mustang High Performance: 330 KM dla czterech cylindrów

Dzięki fabrycznemu pakietowi High Performance czterocylindrowy Ford Mustang może zyskać dodatkowe 40 KM, zawieszenie modelu GT oraz jego elementy nadwozia.

Publikacja: 18.04.2019 20:11

Ford Mustang High Performance: 330 KM dla czterech cylindrów

Foto: moto.rp.pl

""

Ford Mustang High Performance.

moto.rp.pl

Na 55 urodziny Mustanga Ford oferuje dla modelu z 2,3-litrowym turbodoładowanym, czterocylindrowym silnikiem specjalny pakiet zwiększający moc. Obejmuje on między innymi większą turbosprężarkę i bardziej wydajną chłodnicę. Dzięki fabrycznym modyfikacjom jednostki napędowej, zamiast 290 KM i 440 Nm maksymalnego momentu obrotowego, można z niej wycisnąć 330 KM i 474 Nm. Przyrost mocy bardzo dobrze wpłynął na osiągi – model z High Performance Package przyspiesza do 100 km/h w czasie 4,5 sekundy (seria 5,8 sekundy) i maksymalnie rozpędza się do 250 km/h (seria 233 km/h).

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

W skład pakietu wchodzi również układ wydechowy z czterema końcówkami i aktywnymi klapami. Żeby wzmocnić przód, wmontowano tam aluminiową rozpórkę, dodatkowo wbudowane są mocniejsze stabilizatory i bardziej wydajny układ hamulcowy z modelu GT. Mustang High Performance Package wyposażony jest w 19-calowe, aluminiowe felgi (255/40) oraz mechanizm różnicowy tylnej osi.

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

ZOBACZ TAKŻE: Test | Ford Fiesta ST: Pokaż język!

Również na zewnątrz będzie można odróżnić model High Performance od zwykłego Mustanga. Czterocylindrowa wersja przyjmuje wybrane elementy aerodynamiczne z modelu V8 GT. jednak, choć 330 KM jest lepsze od 290 KM, nawet z takim zastrzykiem mocy czterocylindrowy silnik nie będzie mógł się równać widlastej ósemce. Jednostce, która idealnie pasuje do Mustanga. Pakiet High Performance będzie dostępny jesienią w USA. Ceny nie zostały póki co podane. Nie wiadomo też, czy ta opcja pojawi się w Europie i Polsce.

Na 55 urodziny Mustanga Ford oferuje dla modelu z 2,3-litrowym turbodoładowanym, czterocylindrowym silnikiem specjalny pakiet zwiększający moc. Obejmuje on między innymi większą turbosprężarkę i bardziej wydajną chłodnicę. Dzięki fabrycznym modyfikacjom jednostki napędowej, zamiast 290 KM i 440 Nm maksymalnego momentu obrotowego, można z niej wycisnąć 330 KM i 474 Nm. Przyrost mocy bardzo dobrze wpłynął na osiągi – model z High Performance Package przyspiesza do 100 km/h w czasie 4,5 sekundy (seria 5,8 sekundy) i maksymalnie rozpędza się do 250 km/h (seria 233 km/h).

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy