Zmiany nowego modelu rocznikowego Renegada nie są duże. Nowe przednie światła, nowy kształt zderzaka i wlotu powietrza. Do tego pojawiło się kilka nowych opcji np. 19 calowe obręcze kół. Z tyłu widać jeszcze mniej różnic. Wszystko co nowe dzieje się pod maską Jeepa.
Renegade radzi sobie w terenie lepiej niż większość konkurencji.
Dwa nowe silniki produkowane są w fabryce FCA w Bielsku Białej. Noszą symbol GSE T3 i GSE T4 mają pojemność litra i 1,3 litra. Mniejszy ma 120 KM mocy i 3-cylindry, większy 1,3 litra, 4-cylindry i występuje z mocą 150 KM i 180 KM. Słabsza wersja 4-cylindrowej jednostki napędowej (150 KM) występuje wyłącznie z przednim napędem i automatyczną, sześciobiegową przekładnią. Mocniejszy silnik (180 KM) połączony jest z napędem na cztery koła i 9-biegowym automatem.
Nowe silniki, niewielkie zmiany nadwozie – odnowiony Jeep Renegade.
Przewidziano cztery wersje wyposażenia. Najtańsza nosi nazwę Sport i jest dostępna z 3-cylindrowym silnikiem benzynowym. Cena od 73 900 zł. To drożej od poprzedniej bazowej wersji (1,6 E-TorQ, 110 KM) o 3000 zł. Najtańszy Renegate z napędem na cztery koła to wydatek 108 300 zł. Przed modernizacją za podobny model (1.4 TMair, 170 KM) trzeba było zapłacić aż 113 400 zł, czyli o 5100 zł więcej. Podstawowy diesel kosztuje co najmniej 91 000 zł. Pochwała za niezmienioną cenę modelu Trailhawk (128 500 zł).