Nowy Ford Transit: Z hybrydą i silnikiem trzycylindrowym

W przyszłości Ford będzie oferował Transita w wersji hybrydowej. Ale to nie koniec niespodzianek. Premiera odbędzie się już 20 września podczas targów samochodów użytkowych w Hanowerze.

Publikacja: 13.09.2018 06:38

Nowa generacja Forda Transita

Nowa generacja Forda Transita

Foto: fot. Ford

Ford chce zrewolucjonizować auta dostawcze. Zaczyna od Transita, który w wersji hybrydowej pojawi się w sprzedaży w połowie 2019 roku. Nowy model Forda będzie pierwszym dostawczakiem z 48-woltową instalacją elektryczną. Mało tego pojawi się również wersja z silnikiem o pojemności jednego litra.

""

Póki co to jedyne oficjalne zdjęcie nowego Transita.

moto.rp.pl

Model hybrydowy napędzany będzie zmodernizowanym dwulitrowym, 4-cylindrowym turbodieslem, który połączony będzie z silnikiem elektrycznym, 48-woltową instalacją i manualną skrzynią biegów. Nowy Transit będzie się wyróżniał zmienionym przodem nadwozia i nowym wystrojem wnętrza. Kolejny krok to Transit Custom PHEV z akumulatorem zapewniającym zasięg 50 km. To właśnie ten model otrzyma 3-cylindrowy silnik 1,0 EcoBoost używany do napędu Fiesty czy Focusa. Najmocniejsza wersja ma 140 KM.

ZOBACZ TAKŻE: Ford Ranger Raptor: W przyszłym roku w polskich salonach

Transit ma być również bardziej zdygitalizowany. Ford Telematics i Ford Data Services to specjalne usługi dla flot. Pierwszy system ma zoptymalizować koszty eksploatacji i zarządzanie pracą kierowców. Drugi ma wymieniać się danymi eksploatacyjnymi.

W sieci pojawiła się seria filmików, które prawdopodobnie przedstawiają nowego Forda Transita.

Ford chce zrewolucjonizować auta dostawcze. Zaczyna od Transita, który w wersji hybrydowej pojawi się w sprzedaży w połowie 2019 roku. Nowy model Forda będzie pierwszym dostawczakiem z 48-woltową instalacją elektryczną. Mało tego pojawi się również wersja z silnikiem o pojemności jednego litra.

Model hybrydowy napędzany będzie zmodernizowanym dwulitrowym, 4-cylindrowym turbodieslem, który połączony będzie z silnikiem elektrycznym, 48-woltową instalacją i manualną skrzynią biegów. Nowy Transit będzie się wyróżniał zmienionym przodem nadwozia i nowym wystrojem wnętrza. Kolejny krok to Transit Custom PHEV z akumulatorem zapewniającym zasięg 50 km. To właśnie ten model otrzyma 3-cylindrowy silnik 1,0 EcoBoost używany do napędu Fiesty czy Focusa. Najmocniejsza wersja ma 140 KM.

Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy
Parking
Lexus RX 450h: Suma dobrych cech
Parking
Chińska droga do taniej elektromobilności
Parking
McLaren razy dwa. Czyli co wybrać, gdyby…