Reklama

Nowy Ford Transit: Z hybrydą i silnikiem trzycylindrowym

W przyszłości Ford będzie oferował Transita w wersji hybrydowej. Ale to nie koniec niespodzianek. Premiera odbędzie się już 20 września podczas targów samochodów użytkowych w Hanowerze.

Publikacja: 13.09.2018 06:38

Nowa generacja Forda Transita

Nowa generacja Forda Transita

Foto: fot. Ford

Ford chce zrewolucjonizować auta dostawcze. Zaczyna od Transita, który w wersji hybrydowej pojawi się w sprzedaży w połowie 2019 roku. Nowy model Forda będzie pierwszym dostawczakiem z 48-woltową instalacją elektryczną. Mało tego pojawi się również wersja z silnikiem o pojemności jednego litra.

Reklama
Reklama
""

Póki co to jedyne oficjalne zdjęcie nowego Transita.

Foto: moto.rp.pl

Model hybrydowy napędzany będzie zmodernizowanym dwulitrowym, 4-cylindrowym turbodieslem, który połączony będzie z silnikiem elektrycznym, 48-woltową instalacją i manualną skrzynią biegów. Nowy Transit będzie się wyróżniał zmienionym przodem nadwozia i nowym wystrojem wnętrza. Kolejny krok to Transit Custom PHEV z akumulatorem zapewniającym zasięg 50 km. To właśnie ten model otrzyma 3-cylindrowy silnik 1,0 EcoBoost używany do napędu Fiesty czy Focusa. Najmocniejsza wersja ma 140 KM.

ZOBACZ TAKŻE: Ford Ranger Raptor: W przyszłym roku w polskich salonach

Transit ma być również bardziej zdygitalizowany. Ford Telematics i Ford Data Services to specjalne usługi dla flot. Pierwszy system ma zoptymalizować koszty eksploatacji i zarządzanie pracą kierowców. Drugi ma wymieniać się danymi eksploatacyjnymi.

Reklama
Reklama

W sieci pojawiła się seria filmików, które prawdopodobnie przedstawiają nowego Forda Transita.

Ford chce zrewolucjonizować auta dostawcze. Zaczyna od Transita, który w wersji hybrydowej pojawi się w sprzedaży w połowie 2019 roku. Nowy model Forda będzie pierwszym dostawczakiem z 48-woltową instalacją elektryczną. Mało tego pojawi się również wersja z silnikiem o pojemności jednego litra.

Model hybrydowy napędzany będzie zmodernizowanym dwulitrowym, 4-cylindrowym turbodieslem, który połączony będzie z silnikiem elektrycznym, 48-woltową instalacją i manualną skrzynią biegów. Nowy Transit będzie się wyróżniał zmienionym przodem nadwozia i nowym wystrojem wnętrza. Kolejny krok to Transit Custom PHEV z akumulatorem zapewniającym zasięg 50 km. To właśnie ten model otrzyma 3-cylindrowy silnik 1,0 EcoBoost używany do napędu Fiesty czy Focusa. Najmocniejsza wersja ma 140 KM.

Reklama
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy
Parking
Lexus RX 450h: Suma dobrych cech
Parking
Chińska droga do taniej elektromobilności
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Parking
McLaren razy dwa. Czyli co wybrać, gdyby…
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama