Nowa Honda CR-V nareszcie dotarła do Europy. Piąta generacja SUV-a jest w sprzedaży np. w USA od 2017 roku. U nas pojawi się w salonach z rocznym opóźnieniem. Dostępna będzie wyłącznie z dwoma silnikami benzynowymi. Diesli nie będzie. Pod maską znajdzie się turbodoładowany silnik 1,5 VTEC, który może mieć moc 173 lib 193 KM. Mocniejsza wersja jest dostępna wyłącznie z napędem na cztery koła i bezstopniową skrzynią CVT. Na początku 2019 roku ma pojawić się wersja hybrydowa.
Nowa generacji wyraźnie różni się od poprzedniej.
Honda CR-V dostępna jest w czterech pakietach wyposażenia. Bazowy o nazwie Comfort oferuje całkiem dobre wyposażenie podstawowe. Seryjnie otrzymujemy m.in. automatyczną klimatyzację, reflektory LED czy podgrzewane przednie fotele. Najtańszy model (1,5 VTEC, 173 KM, przedni napęd, manualna skrzynia biegów) CR-V kosztuje od 109 900 zł. Najtańszy model z napędem na cztery koła to wersja Elegance 1,5 VTEC, za którego trzeba zapłacić 136 500 zł. Za dopłatą 7000 zł do wersji wyposażenia Elegance i Lifestyle można dokupić trzeci rząd siedzeń i zmienić Hondę w auto siedmiomiejscowe.
ZOBACZ TAKŻE: Test – Honda Civic Type R
Comfort
1.5 VTEC (173 KM 2WD, manualna): od 109 900 zł