Ceny | Suzuki Vitara: Tylko z turbodoładowaniem

Suzuki podało ceny zmodernizowanej Vitary. To najchętniej kupowany w Polsce model japońskiego producenta.

Publikacja: 04.09.2018 10:03

Ceny | Suzuki Vitara: Tylko z turbodoładowaniem

Foto: moto.rp.pl

Ostatnia Vitara pojawił się na rynku cztery lata temu. To druga generacja tego modelu. Crossover zbudowany jest na płycie podłogowej SX4 S-Cross, z którym dzieli również rozwiązania techniczne i jednostki napędowe. Aktualna modernizacja nic w tym zakresie nie zmienia. Nowe za to są niektóre elementy nadwozia: delikatnie zmodyfikowano grill, przedni zderzak i tylne lampy. Wprowadzono nowe kolory nadwozia i wzory felg.

""

Nowa Vitara pojawi się w salonach już we wrześniu podczas Roadshow.

Foto: moto.rp.pl

Więcej nowego dzieje się pod maską. Wycofany został wolnossący silnik o pojemności 1,6 litra i mocy 120 KM. W jego miejsce wchodzi benzynowa jednostka turbodoładowana o pojemności jednego litra i mocy 112 KM. Mocniejsza, 140 konna wersja (1,4 litra) pozostaje bez zmian.

ZOBACZ TAKŻE: Najbardziej rentowny producent na świecie. Suzuki przed BMW

Vitarę będzie można zamówić w jednym z czterech pakietów wyposażenia (Comfort, Premium, Xled, Xled Sun). Najtańszy model kosztuje po modernizacji 64 900 zł. To wersja Comfort z przednim napędem, silnikiem 1,0 l. Do tej pory za bazową wersję Vitary trzeba było zapłacić 61 900 zł. Najdroższa odmiana kosztuje 109 900 zł (1,4 Turbo, napęd na cztery koła AllGrip). Wyższe wersje wyposażenia dostępne są jedynie z mocniejszym silnikiem. Wszystkie modele można nabyć z automatyczną skrzynią biegów, który wymaga dopłaty 7000 zł.

Comfort
1.0/112 KM (man5): od 64 900 zł

Premium
1.0/112 KM (man5): od 71 900 zł
1.0/112 KM (aut6): od 78 900 zł
1.0/112 KM (man5 AllGrip): od 81 900 zł
1.0/112 KM (aut6 AllGrip): od 88 900 zł
1.4/140 KM (man6): od 78 900 zł
1.4/140 KM (aut6): od 85 900 zł
1.4/140 KM (man6 AllGrip): od 88 900 zł
1.4/140 KM (aut6 AllGrip): od 95 900 zł

Xled
1.4/140 KM (man6): od 88 900 zł
1.4/140 KM (man6 AllGrip): od 98 900 zł

Xled Sun
1.4/140 KM (man6 AllGrip): od 102 900 zł
1.4/140 KM (aut6 AllGrip): od 109 900 zł

Firma planuje między 14 września a 11 października roadshow po salonach Suzuki w całym kraju. Na tych prezentacjach zobaczyć będzie można nowy model Vitary. Jak wziąć w takim premierowym pokazie udział i w których salonach się odbędzie można dowiedzieć się TU.

""

Suzuki Vitara dostępne będzie z turbodoładowanymi, benzynowymi silnikami 1,0 i 1,4

Foto: moto.rp.pl

Ceny konkurencji

Citroen C3 Aircross (1,2 benz. 110 KM): od 61 150 zł
Fiat 500X (1,6 110 KM): od 61 400 zł
Ford Ecosport (1.0 EcoBoost, 125 KM): od 72 030 zł
Hyundai Kona (1,0 T-GDI, 120 KM): od 71 200 zł
Kia Stonic (1,4 DOHC, 100 KM): od 61 990 zł
Mazda CX-3 (2,0 Sky-G, 120 KM): od 68 400 zł
Nissan Juke (1,2 DIG, 115 KM): od 68 100 zł
Opel Crossland (1,2 turbo, 110 KM): od 79 300 zł
Peugeot 2008 (1,2 Pure Tech, 110 KM): od 75 500 zł
Renault Captur (1,2 TCe, 118 KM): od 68 000 zł
Seat Arona (1,0 TSI, 115 KM): od 69 600 zł
VW T-Roc (1,0 TSI, 115 KM): od 78 390 zł

ZOBACZ TAKŻE: Suzuki Vitara: Czas na modernizację

Suzuki dobrze wyceniło nową Vitarę. Większość konkurentów kosztuje więcej. Cena zmodernizowanej wersji od poprzedniego modelu jest nieco wyższa, ale poprawiło się również wyposażenie podstawowe, więc raczej na pewno będzie to wciąż najchętniej kupowany model w gamie Suzuki.

Ostatnia Vitara pojawił się na rynku cztery lata temu. To druga generacja tego modelu. Crossover zbudowany jest na płycie podłogowej SX4 S-Cross, z którym dzieli również rozwiązania techniczne i jednostki napędowe. Aktualna modernizacja nic w tym zakresie nie zmienia. Nowe za to są niektóre elementy nadwozia: delikatnie zmodyfikowano grill, przedni zderzak i tylne lampy. Wprowadzono nowe kolory nadwozia i wzory felg.

Więcej nowego dzieje się pod maską. Wycofany został wolnossący silnik o pojemności 1,6 litra i mocy 120 KM. W jego miejsce wchodzi benzynowa jednostka turbodoładowana o pojemności jednego litra i mocy 112 KM. Mocniejsza, 140 konna wersja (1,4 litra) pozostaje bez zmian.

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy