Ford Ranger Raptor: W przyszłym roku w polskich salonach

Ford Ranger w ekstremalnej wersji Raptor trafi również na polski rynek.

Publikacja: 25.08.2018 10:40

Ford Ranger Raptor: W przyszłym roku w polskich salonach

Foto: moto.rp.pl

Raptor to wersja pickupa przygotowana przez Ford Performance. Ten sam zespół ludzi, który odpowiedzialny jest za Fiestę ST czy Focusa RS. Ranger Raptor został zaprezentowany w lutym 2018 roku. Przebudowa tego modelu skupia się głównie na zmianach w zawieszeniu. Żeby osiągnąć odpowiedni efekt zmieniono konstrukcję podłużnic. Seryjny Ranger wyposażony jest z tyłu w resory piórowe. Raptor otrzymał wydajne sprężyny śrubowe Fox Racing, które specjalnie przygotowano do tego modelu.

""

Ford Ranger Raptor trafi na polski rynek nie wcześniej niż w lipcu 2019 roku.

Foto: moto.rp.pl

Poszerzony został również rozstaw kół. Osadzony na oponach BF Goodrich o rozmiarze 285/70 17 cali Raptor ma 1,9 metra wysokości i 2,18 metra szerokości. Prześwit wynosi 28,3 cm (seria 23 cm). Wszystkie płyty osłaniające podwozie są wykonane ze stali. Chroniąca przód i silnik ma 2,3 mm grubości.

ZOBACZ TAKŻE: Ceny | Ford Focus Vignale: Kompakt za ponad 100 tys.

""

Płyta osłaniająca silnik i skrzynię biegów jest wykonana ze stali.

Foto: moto.rp.pl

Ford Ranger Raptor napędzany będzie dwulitrowym silnikiem diesla o mocy 213 KM, który współpracuje z 10-biegową, automatyczną skrzynią. Poza Europą pickup będzie oferowany również z 3,2 litrowym, pięciocylindrowym, podwójnie doładowanym dieslem.

Ku uciesze fanów pickupów Raptor trafi do polskich salonów. Trzeba będzie na niego poczekać jednak do wakacji 2019 roku. Ceny na razie nie są znane. Na rynku niemieckim spekuluje się, że wyjątkowy Ford będzie droższy o około 10 000 euro.

Raptor to wersja pickupa przygotowana przez Ford Performance. Ten sam zespół ludzi, który odpowiedzialny jest za Fiestę ST czy Focusa RS. Ranger Raptor został zaprezentowany w lutym 2018 roku. Przebudowa tego modelu skupia się głównie na zmianach w zawieszeniu. Żeby osiągnąć odpowiedni efekt zmieniono konstrukcję podłużnic. Seryjny Ranger wyposażony jest z tyłu w resory piórowe. Raptor otrzymał wydajne sprężyny śrubowe Fox Racing, które specjalnie przygotowano do tego modelu.

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy