Raptor to wersja pickupa przygotowana przez Ford Performance. Ten sam zespół ludzi, który odpowiedzialny jest za Fiestę ST czy Focusa RS. Ranger Raptor został zaprezentowany w lutym 2018 roku. Przebudowa tego modelu skupia się głównie na zmianach w zawieszeniu. Żeby osiągnąć odpowiedni efekt zmieniono konstrukcję podłużnic. Seryjny Ranger wyposażony jest z tyłu w resory piórowe. Raptor otrzymał wydajne sprężyny śrubowe Fox Racing, które specjalnie przygotowano do tego modelu.
Ford Ranger Raptor trafi na polski rynek nie wcześniej niż w lipcu 2019 roku.
Poszerzony został również rozstaw kół. Osadzony na oponach BF Goodrich o rozmiarze 285/70 17 cali Raptor ma 1,9 metra wysokości i 2,18 metra szerokości. Prześwit wynosi 28,3 cm (seria 23 cm). Wszystkie płyty osłaniające podwozie są wykonane ze stali. Chroniąca przód i silnik ma 2,3 mm grubości.
ZOBACZ TAKŻE: Ceny | Ford Focus Vignale: Kompakt za ponad 100 tys.
Płyta osłaniająca silnik i skrzynię biegów jest wykonana ze stali.