Nissan Leaf Open Car: Uczcić sukces

Elektryczny Nissan Leaf to rynkowy sukces. W samej tylko Japonii sprzedano 100 000 egzemplarzy tego modelu. Żeby to uczcić Nissan zaprezentował Leafa w wersji kabriolet.

Publikacja: 27.05.2018 00:56

Nissan Leaf Open Car: Uczcić sukces

Foto: fot. Nissan

Leaf Cabrio nie jest wyrafinowaną konstrukcją. Wygląda jakby po prostu pozbyto się dachu pomiędzy słupkami A i C. Cała reszta nadwozia wygląda jak w normalnym Leafie. Mimo to, a może właśnie dlatego auto robi wrażenie przez swoją niecodzienność. Tylne oparcie wygląda na wyraźnie podwyższone, po to żeby służyło jako pałąk bezpieczeństwa.

ZOBACZ TAKŻE: Pierwsza jazda nowym Nissanem Leaf

Technicznie nic się nie zmieniło. Elektryczny silnik ma 150 KM mocy, a bateria 40 kWh pojemności. Zasięg wg. danych producenta wynosi około 380 km.

""

fot. Nissan

moto.rp.pl

Nissan nie zdradził żadnych szczegółów technicznych. Seryjna produkcja modelu nazwanego Nissan Leaf Open Car nie jest przewidziana. Po tym jak już z jednym niecodziennym kabrioletem nie wyszło Japończycy raczej nie zaryzykują po raz kolejny wejść segment kabrioletów z niszowym modelem. W 2011 roku w sprzedaży pojawił się Murano Crosscabriolet. Z powodu małego zainteresowania produkcja została wstrzymana trzy lata później w 2015 roku.

""

Nissan Murano Crosscabriolet był produkowany tylko przez trzy lata.

moto.rp.pl

Leaf Cabrio nie jest wyrafinowaną konstrukcją. Wygląda jakby po prostu pozbyto się dachu pomiędzy słupkami A i C. Cała reszta nadwozia wygląda jak w normalnym Leafie. Mimo to, a może właśnie dlatego auto robi wrażenie przez swoją niecodzienność. Tylne oparcie wygląda na wyraźnie podwyższone, po to żeby służyło jako pałąk bezpieczeństwa.

ZOBACZ TAKŻE: Pierwsza jazda nowym Nissanem Leaf

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Materiał Promocyjny
Z kartą Simplicity można zyskać nawet 1100 zł, w tym do 500 zł już przed świętami
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Strategia T-Mobile Polska zakładająca budowę sieci o najlepszej jakości przynosi efekty
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy