Popularność Forda Mustanga z roku na rok na polskim rynku nie słabnie. Teraz importer podał ceny modelu w roku 2020.

Jeszcze nigdy żadne amerykańskie auto nie sprzedawało się tak dobrze na polskim rynku jak Mustang. Opel za czasów GM próbował z Chevroletem Camaro, były zakusy z Cadillakiem, teraz szczęścia próbuje picku-up RAM. i Dodge Challanger. Jak podaje IBRM Samar w 2019 roku zarejestrowano na polskim rynku około 780 egzemplarzy Forda Mustanga. To od kilku lat plus minus stała kwota rejestracji tych aut. W między czasie Mustang stanowi 2,6 procent łącznej sprzedaży Forda w Polsce.

Ford Mustang GT.

Sprzedaż Mustanga wystartowała na polskim rynku w 2015 roku. Za zwykłego Mustanga, z silnikiem 2.3 EcoBoost trzeba było wtedy zapłacić 170 300 zł. Wersja V8 kosztowała od 195 300 zł. W 2020 roku cena za podstawowy model 2.3 EcoBoost (290 KM) rozpoczyna się od 199 010 zł. Coupe z oznaczeniem GT, czyli Mustang z ośmioma cylindrami (450 KM) to koszt minimum 223 810 zł. Za Bullitta (V8, 460 KM) musimy przelać dilerowi Forda co najmniej 256 910 zł.

Ford Mustang Bullitt.
Ford Mustang Bullitt.

Jeśli wolicie wersję z otwartym dachem to przygotujcie się na wydatek 216 010 złotych. Za kabriolet z silnikiem V8 ford liczy sobie nie mniej niż 240 810 zł. Licząc prościej niezależnie od wersji silnikowej cabrio jest droższe od coupe o 17 000 zł. Bullitt dostępny jest jak zawsze wyłącznie jako coupe. Od premiery w 2015 roku na polskim rynku auto zdrożało w podstawowej wersji o 28 710 zł, a model V8 niemal dokładnie tyle samo (28 510 zł).

CZYTAJ TAKŻE: Ford Puma: Coś więcej niż Fiesta

Ceny Ford Mustang 2020:

– Coupe 2.3 EcoBoost – od 199 010 zł
– Coupe V8 – od 223 810 zł
– Bullitt – od 256 910 zł
– Cabrio 2.3 EcoBoost – od 216 010 zł
– Cabrio V8 – od 240 810 zł

Prawdziwą konkurencją dla Mustanga na polskim rynku jest jedynie niedawno wprowadzony Dodge Challenger. W podstawowej wersji, która ma 305 KM mocy napędza go silnik V6. To przewaga nad bazowym, 4-cylindrowym Mustangiem tym większa, że Dodge kosztuje mniej (od 195 000 zł). Za wersję Challengera z silnikiem V8 kupimy Mustanga Bullitta. Reszta konkurentów jest raczej hipotetyczna. Nie licząc wspomnianego Dodge żaden z nich nie oferuje silnika V8, a ich cena zaczyna się tam gdzie Mustanga kończy.

Ceny konkurencji:

– Audi A5 Coupe 2.0 TFSI (245 KM) – od 200 200 zł
– BMW M240i (340 KM) – od 228 500 zł
– BMW serii 4 Coupe (252 KM) – od 199 200 zł
– BMW serii 4 Coupe (326 KM) – od 263 800 zł
– BMW Z4 (258 KM) – od 206 300 zł
– Dodge Challenger (3,6l, V6, 305 KM) – od 195 000 zł
– Dodge Challenger (5,7 l HEMI V8, 372 KM) – od 257 000 zł
– Mercedes C300 Coupe (2,0l 258 KM) – od 193 300 zł
– Mercedes C400 Coupe (333 KM) – od 257 600 zł
– Nissan 370Z (328 KM) – od 182 700 zł
– Nissan 370Z Nissmo (344 KM) – od 235 700 zł
– Porsche Caymann (300 KM) – od 248 000 zł

W przyszłym roku w sprzedaży powinna pojawić się jeszcze jedna wersja Mustanga ze skrótem Mach-E. To elektryczny model, który posiada karoserię SUV i poza zapożyczonymi nazwami nie ma nic wspólnego z klasycznym modelem Forda. Pewnie z czasem elektryczny Mustang zastąpi tego aktualnego. Śpieszcie się, kupujcie i spełniajcie swoje marzenia o amerykańskiej motoryzacji do póki w Europie jest dostępna.

CZYTAJ TAKŻE: Oficjalne zdjęcia Mustanga Mach E. Tak wygląda elektryczny SUV Forda

Ford Mustang Mach-E.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Volvo wznowiło produkcję w Chinach. Fabryki w Europie i USA zamknięte

Volvo Cars i Polestar przywracają produkcję w Chinach. Zakłady w Szwecji i USA mają ...

Polacy mają więcej samochodów niż Niemcy

W Europie zdecydowanie przybywa aut. W przeliczeniu na 1000 mieszkańców Polska plasuje się na ...

Nowe znaki na polskich drogach

Na drogach pojawią się dwa nowe znaki drogowe. Będą informowały o odcinkowym pomiarze prędkości. ...

Mercedes EQV: Pierwszy na świecie elektryczny van premium

Podczas salonu samochodowego IAA we Frankfurcie Mercedes pokaże produkcyjną wersję Klasy V z napędem ...

Volkswagen Golf VIII bez kamuflażu. Premiera już w tym roku

Debiut Golfa VIII zaplanowany na ten rok. Rewolucji nie będzie, będzie za to kolejny ...

PKN Orlen rozpoczyna produkcję płynu do dezynfekcji rąk

Już od przyszłego tygodnia na stacjach Orlen zakupimy płyn do dezynfekcji rąk ich własnej ...