Jeszcze nigdy żadne amerykańskie auto nie sprzedawało się tak dobrze na polskim rynku jak Mustang. Opel za czasów GM próbował z Chevroletem Camaro, były zakusy z Cadillakiem, teraz szczęścia próbuje picku-up RAM. i Dodge Challanger. Jak podaje IBRM Samar w 2019 roku zarejestrowano na polskim rynku około 780 egzemplarzy Forda Mustanga. To od kilku lat plus minus stała kwota rejestracji tych aut. W między czasie Mustang stanowi 2,6 procent łącznej sprzedaży Forda w Polsce.
Ford Mustang GT.
Sprzedaż Mustanga wystartowała na polskim rynku w 2015 roku. Za zwykłego Mustanga, z silnikiem 2.3 EcoBoost trzeba było wtedy zapłacić 170 300 zł. Wersja V8 kosztowała od 195 300 zł. W 2020 roku cena za podstawowy model 2.3 EcoBoost (290 KM) rozpoczyna się od 199 010 zł. Coupe z oznaczeniem GT, czyli Mustang z ośmioma cylindrami (450 KM) to koszt minimum 223 810 zł. Za Bullitta (V8, 460 KM) musimy przelać dilerowi Forda co najmniej 256 910 zł.
Ford Mustang Bullitt.
Ford Mustang Bullitt.